wtorek, 27 sierpnia 2013

Kiwi Pads

W naturalny sposób odświeża oczy oraz skórę wokół nich. Działa kojąco na zmęczoną skórę twarzy.




Płatki wyglądem przypominają kiwi i są wykonane z przyjemnego materiału. Zapach także przypomina owoc. Ja osobiście nie zauważyłam żadnych podrażnień, alergii w trakcie ich stosowania i po zabiegu. I co mnie zaskoczyło naprawdę działają odprężają i dzięki nim znika zmęczenie. Mają także przystępną cenę. Znalazłam w sumie dwa minusy dostępność i natłuszczenie płatków moim zdaniem oleju w opakowaniu i na płatkach jest za dużo ale to moje osobiste doznania. Na pewno kupie je ponownie.  


Cena: 6.99zł


Może wiecie gdzie można je dostać (prócz biedronki)? 

1 komentarz:

  1. Fajnie wyglądają :) Gdzie je kupić ? nie mam pojęcia przykro mi

    P.S Możesz wyłączyć weryfikacje obrazkową Blogerki tego nie lubią

    OdpowiedzUsuń