poniedziałek, 16 września 2013

Clean Deeper

Głęboko oczyszcza i pomaga zapobiegać niedoskonałością. Aktywny ekstrakt z magnolii i oczyszczające mikrogranulki.




Recenzja:

Moim zdaniem to najlepszy żel do mycia twarzy jaki używałam do tej pory. Żel znajduje się w przezroczystym dość sporym pojemniku. Łatwo wydobyć nawet jego najmniejsze pozostałości. Na pewno mikrogranulki bardzo pomagają w działaniu tego kosmetyku. Po jego użyciu skóra staję się stanowczo bardziej gładka, miła w dotyku. Skóra również staje się bardziej blada(czysta). Najważniejsze żel nie podrażania skóry i nie wywołuję alergii. Co nie raz zdarzyło mi się przy używaniu innych tego typu kosmetyków firmy Nivea. Mam dość sporę problemy z wypryskami ale po systematycznym stosowaniu żelu problem znika. Nie polecam używać go na opaloną skórę pamiętajmy że skóra staję się bardziej wrażliwa po paru godzinnym opalaniu. Jest wydajny jeden pojemniczek starcza mi na 2 miesiące używania go systematycznie 2 razy dziennie. Bardzo go polecam ja na pewno będę do niego wracać w łazience czeka już na mnie nowe opakowanie:)




Cena:  13.99zł
  

1 komentarz: