wtorek, 17 września 2013

Garnier Skin Naturals Hydra Adapt

Intensywne nawilżenie dzięki eliksirom roślinnym. Krem-sorbet stale zapewnia skórze nawilżenie jakiego ona potrzebuje.




Całość kremu znajduję się w pojemniku typu klik. Moim zdaniem jest to bardzo dobre rozwiązanie choć ma parę minusów na przykład:  nie można dokładnie zobaczyć ile kremu zostało w opakowaniu i gdy ma się mokre ręce ciężko je otworzyć.


Konsystencja kremu jest bardzo lekka i tak jak zapewnia producent przypomina sorbet. Mazideł ko ma delikatny zielony kolor. Z łatwością rozprowadza się go po skórze. Zapach jest delikatny i przyjemny. Dobrze nawilża skórę i jego efekt utrzymuję się praktycznie cały dzień, jedyna sprawa która mi się nie podoba to  że  po jego nałożeniu skóra bardzo się świeci a staram się mieć raczej czystą i matową buzię. Jest bardzo wydajny naprawdę nie wielka jego ilość starcza na nawilżenie całej buzi, choć w buteleczce jest dość mało preparatu (50ml). Mam go od miesiąca a zużyłam ledwo połowę opakowania. Stosowanie kremu staję się bardzo miłą codzienną rutyną.


Krem na pewno spełni oczekiwania każdej kobiety która na pierwszym miejscu stawia zdrowy wygląd twarzy. Gorąco go polecam. Na pewno przetestuję inne warianty tego kremu.



 Cena: 12.99zł


 
Plusy:
- Nawilżenie  
- Skuteczność
- Zapach
- Konsystencja
- Wydajność
- Dostępność


Minusy: 
- Cena
 
Ocena:
6/10


5 komentarzy:

  1. no tak cena troszkę za wysoka :/ Wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić:)

      Usuń
    2. Dokładnie ale słyszałam że Garnier testuje na zwierzętach :/

      Usuń
    3. też to słyszałam, ale ogólnie Loreal wszystkiego się wyparł..

      Usuń
  2. Powiem szczerze że bardzo zainteresowałyście mnie tą sprawą na pewno poszukam informacji na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń