sobota, 21 września 2013

Bali SPA

Poczuj niezwykłą przyjemność domowego SPA i korzystaj z dobrodziejstw wyjątkowych składników zawartych w naszym żelu pod prysznic.





Żel znajduje się w przezroczystej plastikowej buteleczce typu klik. Świętnie otwiera się go nawet gdy ma się mokre ręce co często nie udaje się w tego typu opakowaniach. 
 


Żel ma na prawdę obłędny zapach od razu wyczuwalna jest morela. Żel posiada również delikatny peeling z nasion moreli który wygładza skórę i dodaję nowych doznań w czasie prysznicu. Konsystencja jest bardzo gęsta i zwarta, bardzo dobrze się pieni. Wydajność jest średnia mam go od nie całych 2 tygodni. A teraz sytuacja której się nie spodziewałam: przy pierwszych użyciach żelu myślałam że trafiłam w 10 tani i dobry ale po 4 myciach zaczął mi potwornie wysuszać skórę, jest ona bardzo widocznie przesuszona. Aktualnie męczę się by zużyć tą buteleczkę i na pewno nie kupię go ponownie. Stanowczo go odradzam a w szczególności osobom które mają tendencję do suchej skóry.


Cena: 6zł




Plusy:
- Wydajność
- Zapach
- Konsystencja
- Peeling
- Cena


 Minusy:
- Wysusza
- Grafika opakowania 
 


Ocena:
5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz