czwartek, 19 września 2013

Próbki Eubiona

Dzisiaj będzie krótka recenzja dwóch próbek Eubiona które otrzymałam jako gratisy z wymiany kosmetycznej. (Sensitive Duschgel, Sensitive Shampoo). Uprzedzam także że recenzja oparta jest wyłącznie na próbkach.





Shampoo i Duschgel znajdują się w naprawdę malutkich próbeczkach (5ml). Moim zdaniem jest to stanowczo za mało. Żadna nie starczyła mi na umycie włosów czy ciała. 




Ogólnie próbki nie przekonały mnie do zakupu kosmetyków. Nic po za wyglądem opakowania i konsystencją nie spełniło moich oczekiwań. Konsystencja obydwu produktów jest  naprawdę przyjemna, dobrze rozprowadza się po ciele i dość dobrze się pieni. Pachnie leciutko jak maść lecznicza. Moje zdanie na ich temat jest króciutkie ponieważ praktycznie nie było co oceniać. (niewielka ilość)




Może któraś z was miała przyjemność korzystania z oryginalnego opakowania tych produktów. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzają.




Ocena próbki
2/10

1 komentarz:

  1. Próbka powinna starczyć choć na jeden raz a tu niespodzianka :(

    OdpowiedzUsuń