piątek, 13 września 2013

Wazelina

Ma działanie natłuszczające i ochronne. Skutecznie zapobiega wysuszaniu skóry. Doskonale regeneruje uszkodzony naskórek.




Recenzja:


Przyznam się na sam początek że pierwszy raz w życiu używałam wazelina, nakładam ją wyłącznie na usta. Opakowanie jest zachowane w bieli. Jest mało higieniczne jak większość takich kosmetyków. Jest bez zapachowa więc w sumie nie mam co powiedzieć na ten temat. Konsystencja jest zwarta i bardzo tłusta. Doskonale rozprowadza się ja na ustach i także idealnie nawilża. Nakładam ją na noc przed snem a na drugi dzień mam usta wręcz idealne jędrne, gładkie. Wazelina jest bardzo wydajna ponieważ niewielka jej ilość starcza żeby nawilżyć usta. Kosmetyk sprawdza się w 100% ale nie kupie go ponownie, stwierdziłam że lepsze będą zapachowe wazeliny. Polecam go osobą które tak jak ja mają bardzo przesuszające się usta:). Przepraszam że recenzja jest taka krótka i zawiera tylko ogólne informacje ale naprawdę o tym kosmetyku nie da się więcej napisać. Mam nadzieję że zrozumiecie.



Cena: 2,19zł


2 komentarze:

  1. Używam jej czasem w ziemie do natłuszczania ust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana uzupełnij zgłoszenie według wzoru, bo inne zgłoszenia nie są brane pod uwagę

    OdpowiedzUsuń