poniedziałek, 21 października 2013

Carmex- tubka, sztyft

Carmex zawiera unikalny zestaw składników, wraz z naturalnymi substancjami nawilżającymi, takimi jak masło kakaowe i lanolina. Te i inne składniki nadają ustom zdrowy wygląd.





Carmexy znajdują się w sztyfcie i tubce. Ja wole sztyft ponieważ jest wygodniejszy i bardziej poręczny, z tubki zawsze wycisnę za dużo balsamu do ust i tylko się marnuje. 



Balsamy kupiłam pod zachętą innych blogerek które pisały o nich bardzo pozytywnie. Mi również bardzo przypadły do gustu i potrzeb. Jego konsystencja jest lepiące i dość gęsta, dobrze rozprowadzają się po ustach. Wywołują delikatne mrowienie i nie które chłodzą usta zauważyłam to przy stosowaniu carmexu wiśniowego. Ich zapach jest mało sympatyczny pachną jak lekarstwo. Dodatkowym ich atutem jest filtr 15 który chroni od słońca i niskich temperatur. Usta po nałożeniu balsamu automatycznie stają się jędrne, miękkie, wyglądają na bardzo zadbane. Minusem jest to że u niektórych osób wywołują alergię i uczulają mnie osobiście to nie spotkało wiem to wyłącznie z opinii innych dziewczyn. Moim zdaniem carmex powinien znaleźć się w każdej kosmetyczce jest on bardzo przydatny i pomocny. Uratuję każdą sytuację. Bardzo gorącą zachęcam do kupna jednego z nich. Polecam wiśniowy i klasyczny. 

  


Cena: 8.99zł



Plusy:
-Działanie
-Wygląd
-Wielkość
-Konsystencja
-Wydajność
 -Dostepność


Minusy:
-Cena
-Zapach


Ocena:
10/10

2 komentarze: