wtorek, 15 października 2013

Catrice- Lip peeling

Prawdziwy kryształ cukru uwolni twoje usta od suchych komórek. Pozostawi usta miękkie i  elastyczne.





Peeling znajduję się w malutkim pisaku (2.2ml). Peeling można użyć przez gąbeczkę którą także rozprowadzamy kosmetyk po ustach. Jest on na prawdę malutki nie zajmuję dużo miejsca w domu czy kosmetyczce. Opakowanie ma bardzo dziewczęcy różowy kolor. :)





Peeling pachnie gumą do żucia dla mnie bardzo przypomina różową orbit. Na pewno stosowanie kosmetyku jest mało higieniczne przez gąbeczkę ale bez problemu można tylko nałożyć na usta i rozsmarować palcem. Konsystencja jest bardzo klejąca można ją porównać do miodu. Peeling jest przezroczysty i mało ziarnisty poczułam granulki peeling jedynie jak rozsmarowywałam palcem kosmetyk. Jego stosowanie jest bardzo przyjemne i są efekty już po pierwszym użyciu usta stają się gładkie, jędrne i elastyczne. Nie powoduje alergii ani uczuleń. Szczerze się przyznam  że uprzedziłam się do tego kosmetyku nie wierzyłam że może być aż tak pomocny ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Lubię dbać o swoje usta a ten peeling jest bardzo pomocny. Świetnie nadaję się na okres jesień-zima kiedy usta są narażone na zimno. Sprawdziłam dwie opcję stosowania kosmetyku i polecam jednak skorzystać z gąbeczki, sprawia one małe problemy ale można sobie z nimi poradzić. Bardzo polecam ten peeling w szczególności dziewczyną które lubią dbać o usta. Na pewno będziecie zadowolone z zakupu.



Cena: 5.90$ (ja kupiłam go od pewnej dziewczyny która sprzedawała kosmetyki których nie używa)



Plusy:
- Działanie
- Opakowanie
- Zapach 

Minusy:
- Cena
- Dostępność
- Konsystencja
- Gąbeczka


Ocena:
9/10
$5.90
$5.90
$5.90

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety z tego co wiem i sprawdziłam są one dostępne wyłącznie na stronie sklepu ponieważ była to edycja limitowana:( http://www.catrice.eu/de/limited-edition/candy-shock/detail/product/lip-peeling.html

      Usuń
  2. Nigdy go nie miałam, ale Catrice mnie do siebie nie przekonuje.

    Ps. Zapraszam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. drogie Panie tutaj jest do kupienia: http://allegro.pl/show_item.php?item=3648435774

      pozdrawiam

      Usuń