wtorek, 1 października 2013

Nivea- Błyskawicznie nawilżający krem do rąk

Błyskawicznie nawilżający. Szybko się wchłania




Krem znajduję się w średniej wielkości pojemniczku typu klik. Łatwo się otwiera i zamyka. A cała grafika opakowania zachowana jest w odcieniach bieli i niebieskiego.


Producent mało obiecuje a wszystko się spełnia właśnie to lubię w kosmetykach nivea. Krem na prawdę bardzo szybko się wchłania dosłownie wszystko zostaje wchłonięte nie pozostaję żadna nie przyjemna warstwa. Nawilża i odżywia mam problemy z bardzo przesuszającą się skóra a ten krem radzi sobie z tym doskonale. Jedynym problemem jest trwałość nawilżenia utrzymuję się góra 2 dni. Krem jest bardzo mało wydajny w opakowaniu jest go (75ml). Używam go systematycznie od 2 tygodni a zostało mi dosłownie jeszcze tylko kilka użyć i buteleczka będzie pusta. Zapach krem to żadna rewelacja zapach zwykłego kremu. Konsystencja jest bardzo leka i z łatwością rozprowadza się go po skórze. Jest również dość tłusty. Krem jest dobry ale na rynku jest również wiele lepszych kosmetyków.




Cena: 8.49zł



Plusy:
- Cena
- Dostępność
- Działanie
- Zapach
- Konsystencja

Minusy:
- Trwałość


Ocena:
5/10


5 komentarzy:

  1. Jakoś nie jestem przekonana do tej firmy ale kto co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją lubię podoba mi się nawilżenie ich kosmetyków ale też wiem że nie jest ona rewelacyjna :)

      Usuń
    2. Używam obecnie z Eveline krem do rąk i też to samo trwałość na krótka mete

      Usuń
  2. lubię tą firmę :) W wolnej chwili zapraszam na konkurs, do wygrania pudełeczko FJBOX z biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie osoby, które brały udział w moim Waniliowym Candy serdecznie zapraszam na fajne rozdanie do sklepu FiuuFiuu -> https://www.facebook.com/pages/Fiuu-Fiuu-Sklep-Odzieżowy-Bielizna-Biżuteria-Kosmetyki/388544221219921
    PS: Mam te kolczyki i są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń