poniedziałek, 14 października 2013

Schwarzkopf- Gliss Kur (ekspresowa odżywka regeneracyjna)

Czy twoje włosy są matowe, łamliwe? Ekspresowa odżywka regeneracyjna LIQUID SILK z płynnymi elementami jedwabiu. Ułatwia rozczesywanie i dodaje połysku.







Odżywka znajduję się w plastikowej butelce, średniego rozmiaru. Bardzo dobrze trzyma się ją w ręku. Odżywkę można użyć przez spryskiwacz który moim zdaniem jest najlepszym rozwiązaniem w tego typu kosmetykach.



Odżywka ma dość przyjemny zapach nie jest on chemiczny co bardzo często zdarza się w tego typu kosmetykach. Jest bardzo wydajna dla osób posiadających krótkie włosy. Osoby z długimi włosami mogą mieć z tym problem ponieważ odżywka na pewno będzie się kończyć bardzo szybko. Płyn ma leciutko biały kolor. A jego najgorszym minusem jest to że po prostu nic nie daje ani blasku, odżywienia i tym podobne.A jeśli daje to na prawdę w bardzo malutkim stopniu. Mam włosy dość problemowe dla tego bardzo lubię odżywki do włosów skusiłam się na nią przez na mowy sprzedawczyni w drogerii. Nie żałuje zakupu ale na pewno nie pojawi się ona u mnie ponownie. Zużyłam już 2 buteleczki i nie zauważyłam żadnej poprawy czy działania kosmetyku. Odradzam go osobą liczącym na pomoc tego kosmetyku ponieważ wydamy tylko nie potrzebnie pieniądze a można kupić coś 3 razy lepszego. Osobą które mają problemy z rozczesywaniem włosów polecam ponieważ można sobie ułatwić przy jego pomocy zabawę z włosami. Ogólnie mam podzielone zdanie na temat tej odżywki.





Cena: 14.99zł 


Plusy:
- Pomoc w rozczesywaniu
- Zapach
- Wydajność (krótkie włosy)
- Opakowanie
- Dostępność


Minusy:
- Ogólne działanie
- Cena
- Wydajność (długie włosy)


Ocena:
4/10

2 komentarze:

  1. mi ta odżywka niestety nic nie dała :<

    zapraszam do siebie i do obserwacji z rewanżem :)

    www.inszaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś . Tak jak pisałaś działanie i cena są jego minusem

    OdpowiedzUsuń