środa, 30 października 2013

Silk Therapy- Profesjonalna jedwabna regeneracja

Odżywka bez spłukiwania. Regeneruje, nawilża, nadaje wspaniały połysk i chroni włosy przed promieniami UV. 





 Odżywka znajduje się w niewielkiej bo za ledwie 15 ml buteleczce. Dzięki swoim rozmiarom jest bardzo poręczna, nie zajmuje dużo miejsca. Nie ma z nią żadnych problemów.





Odżywkę zakupiłam pod zachęta innych blogerek które wypowiadały się bardzo pozytywnie na jej temat. Ja także nie zawiodłam się na tym kosmetyku. Jego zapach jest mało przyjemny jest dość drażniący i raczej trudno się do niego przyzwyczaić. Konsystencja bez wstrząśnięcia jest bardzo lejąca można ją porównać do wody a po wstrząśnięciu staje się gęsta mniej lejąca. Łatwo rozprowadza się ją po włosach i cała pozostaje na nich. Nie zostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy. Zaskoczyła mnie w niej jedynie pojemność jest to przecież tylko 15 ml myślałam że skończy się bardzo szybko ale pomyliłam się odżywka jest bardzo wydajna używam ją systematycznie od miesiąca ponieważ niewielka jej ilość wystarcza aby zauważyć jej działanie. Włosy po nałożeniu odżywki stają się miękkie, podatne na stylizacje, lśniące i łatwe w rozczesywaniu podsumowując wszystko to co obiecał producent. Bardzo bardzo gorąca ją polecam wszystkim maniaczką włosów na pewno będą zadowolone i usatysfakcjonowane zakupem. Moim zdaniem to najlepsza odżywka jaką do tej pory miała przyjemność testować.



Cena: 6zł


Plusy:
-Dostępność
-Cena
-Działanie
-Konsystencja
-Łatwość w stosowaniu


Minusy:
-Zapach


Ocena:
10/10

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie rozumiałam fenomenu nad nim...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka jest bardzo pomocna kobietą które często podają włosy stylizacji za pomocą wysokich temperatur która uszkadza strukturę włosa. Jedwab bardzo dobrze odżywia i pomaga kobietą walczyć z problemami związanymi z włosami.

      Usuń
    2. Ale to jest jedwab do włosów a nie odżywka do włosów.

      Usuń
    3. Zgadzam się że jedwab jednak on odżywia włosy dla tego napisałam tak żeby po raz 1000-sięczny nie powtarzać jedwab :)

      Usuń
  2. Też używam jedwabiu i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń