sobota, 26 października 2013

Ziaja- Kozie mleko (mleczna regeneracja)

Odżywcza emulsja typu woda w oleju zawiera kompleks składników koziego mleka bogaty w proteiny, kwasy organiczne, lipidy, węglowodory oraz witaminy A i D







Mleczko znajduję się w dość sporej plastikowej butelce. Kosmetyk używamy przez dozownik. Nie miałam problemów z dozownikiem choć czytałam że czasem się zacina lub zapowietrza mnie na szczęście to nie spotkało. Kosmetyku jest 400 ml.



Mleczko ma bardzo gęstą, zwartą konsystencję ciężko rozprowadza się go po skórze. Ma przyjemny zapach nie są wyczuwalne żadne chemiczne zapachy. Kosmetyk szybko się wchłania. Skóra od razu staję się nawilżona, gładka i miła w dotyku. Jego działanie jest na prawdę rewelacyjne. Tak jak pisałam wcześniej Ziaja należy do moich ulubionych firm i kolejny raz spełniła moje wymagania. Mleczko świetnie pasuję w okres zimowy kiedy nasza skóra robi się sucha i wrażliwa przez niskie temperatury. Producent zaleca nakładanie kosmetyku rano i wieczorem. Moja skóra należy do bardzo suchych i wystarcza mi kiedy naniosę go tylko wieczorem. Moim zdaniem możemy zrobić się z byt tłuste po używaniu go rano i wieczorem. Wydajność kosmetyku jest średnia starcza na 1 miesiąc używania go systematycznie. Tak jak pisałam wcześniej mleczko sprawdziło się świetnie na pewno kupię go ponownie i polecam go osobą którym zależy na nawilżeniu a nie na ładnym zapachu a także osobą z suchą skóra. Na pewno te osoby będą zadowolone i usatysfakcjonowane.


 Cena: 10.19zł


Plusy:
-Działanie
-Zapach
-Konsystencja
-Cena
-Nawilżenie 
-Dostępność


Ocena:
8/10

3 komentarze:

  1. Lubię zapach koziego mleka z kosmetyków Ziaji, ale nie kupuję tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cały czas poszukuję kosmetyku, który w końcu nawilży moją suchą skórę...:) Będę musiała wypróbować to mleczk z Ziaji:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs!:) www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń