sobota, 2 listopada 2013

Bardziej peeling niż maseczka

Hej kochane:*


Dzisiaj wieczorem postanowiłam pierwszy raz zdecydować się na domową maseczkę mój wybór padł na "maseczkę kawową". Jej przygotowanie jest bardzo proste i jasne. Jest wiele przepisów dla tego postanowiłam że sama znajdę swoje proporcje. Oczywiście nie obyło się bez błędów ale w końcu zadowolił mnie efekt końcowy. Maseczka ma piękny zapach. Konsystencja jest klejąca dzięki dodaniu miodu. Moim zdaniem bardziej ona przypomina peeling niż tytułową maseczkę ale to moje zdanie. Efekt końcowy jest bardzo satysfakcjonujący twarz staję się gładka i stanowczo bardziej wypoczęta.

Do przygotowania potrzebne są:
-Kawa
-Jogurt (ja zastąpiłam go mlekiem)
-Miód

-Miseczka w której będziemy przygotowywać naszą mieszankę kawową



 Krok pierwszy: przygotowanie składników




Krok drugi: przygotowanie miseczki na maseczkę



Krok trzeci: do miseczki wsypujemy 2 łyżeczki kawy 



Krok czwarty: do kawy dodajemy 2 łyżeczki miodu



Krok piąty: do mieszanki dolewamy mleko kontrolując by mieszanka była dość gęsta



Krok szósty: maseczka gotowa nanosimy ją na oczyszczoną twarz na 20 min co jakiś czas masujemy buzie okrężnymi ruchami




7 komentarzy:

  1. Nigdy nie robiłam domowej maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zachęcam jest to świetne doświadczenie i lepsze samopoczucie gdy wiesz ze sama to zrobiłaś:)

      Usuń
  2. Też nigdy nie robiłam maseczki przeważnie kupuje. Ale wiadomo większa przyjemność jeśli sama sobie zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność? Nikt mnie nie zmusi by chciało mi się ją zrobić ;P

      Usuń
    2. Przygotowanie to niecałe 2 min. Ale zgadzam się z tobą do takich rzeczy trzeba natchnienia:)

      Usuń
    3. Przede wszystkim musi się chcieć :) ja wolę gotowe produkty :) na które i tak mam mało czasu :(

      Usuń
  3. Wow. Świetne z pewnością spróbuje ! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń