wtorek, 26 listopada 2013

Eveline- Eyeliner (black)

Wydobywa naturalne piękno i kształt oczu - perfekcyjnie podkreślone oczy! Aplikator ułatwia narysowanie konturu, efekt idealnej kreski  przez cały dzień!



Eyeliner znajduję się w plastikowym pojemniczku i niewielkich rozmiarach więc nie zajmuje dużo miejsca w kosmetyczce. W środku znajduję się kuleczka która rozmiesza kosmetyk. Dość ciężko się go odkręca. 




Eyeliner bardzo długo utrzymuję się na powiecie i nie rozmazuję się. Nie działa na niego także woda co jest jego wielki plusem. Ma ładny czarny kolor. Nie uczula i nie alergizuję. Łatwo przy jego pomocy zrobić ładną prostą kreskę. Konsystencja jest zadowalająca nie tworzą się grudki i łatwo można wydobyć go z opakowania. Jedynym jego minusem jest to że ciężko się go zmywa w szczególności przy linii rzęs. Ogólnie jest dobrym produktem którego warto polecić. Ja w najbliższym czasie na pewno nie zakupie go ponownie ponieważ jestem osobą nie malującą  się a on został zakupiony specjalnie na pewną okazję ale sprawdził się w 100%. Przez cały wieczór  kreska nie wymagała najmniejszych poprawek.






Cena: ok.11zł


 Plusy:
-Kolor
-Opakowanie
-Dostępnośc
-Konsystencja
-Trwałość

 Minusy:
-Trudności w demakijażu  


Ocena:
8/10

3 komentarze:

  1. faktycznie wygląda na to, że sprawowałby się dobrze, jak mi się znudzi mój z Miss Sporty to go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spisuje się tak jak powinien, może kiedyś go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie umiem malować sie Eyeliner :/

    OdpowiedzUsuń