środa, 13 listopada 2013

Neutrogena- Foot scrub (peeling do stóp) Wygrana u Pirelki

Formuła Norweska skutecznie pomaga eliminować zrogowaciałą i szorstką skórę, pozostawiając uczucie nawilżenia i odświeżenia.





Peeling znajduję się w bardzo poręcznej średnich rozmiarów tubce. Pod czas stosowania peelingu otwór nie zatyka się. Tubka mieści (75ml) peelingu. Nie mogę powiedzieć żadnego negatywnego słowa na temat opakowania.




Do peelingu od samego początku byłam bardzo pozytywnie nastawiona i jego stosowanie nie zmieniło mojego zdania. To co obiecał producent sprawdziło się w 100%. Kosmetyk świetnie usuwa zrogowaciałam warstwę naskórka i w delikatny sposób nawilża. Jego stosowanie jest bardzo przyjemne drobinki peelingu nie są duże ale też nie za małe świetnie sprawdzają się na stopach  nawet intensywne tarcie nie powoduje dyskomfortu lub bólu. Kosmetyk nie uczula i nie alergizuję co nie raz już mnie dotyczyło przez kosmetyki do stóp. Jego zapach jest bardzo przyjemny pachnie delikatnie i świeżo. Konsystencja przypomina krem ścierających drobinek jest bardzo dużo. Ja nie wyczuła chłodzenia które można było przeczytać w opisie produktu. Skóra pięt po użyciu tego peelingu zostaje gładka na bardzo długi czas. Jego wydajność także jest bardzo dobra. Mam nadzieję że ten peeling zagości u mnie chociaż jeszcze jeden raz. Gorąco go polecam każdej kobiecie której zależy na zadbanych stopach. Pamiętajmy że ładne paznokcie lepiej prezentują się na zadbanej stopie.





Cena: 17zł



Plusy:
-Opakowanie
-Zapach
-Efekt
-Stosowanie
-Dostępność

Minusy:
-Cena


Ocena:
9/10 




 Dla ciekawskich:

Składniki
Aqua , Polyethylene , Urea , Paraffinum Liquidum , Glyceryl Stearate , PEG-100 Stearate , Hydroxyethyl Urea , Stearic Acid , Palmitic Acid , Glycine , Butyrospermum Parkii Butter , Allantoin , Panthenol , Bisabolol , Menthol , Ethylhexylglycerin , Paraffin , Carbomer , Poluquaternium-7 , VP/Hexadecene Copolymer , Xanthan Gum , Sodium Hydroxide , Ammonium Lactate , Disodium EDTA , Tocopheryl Acetate , BHT , Phenoxyethanol , Methylparaben , Propylparaben , Parfum , Cl 42090





7 komentarzy:

  1. Lubię krem do rąk Neutrogeny i ich balsam, peelingu do stóp z tej firmy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ja także bardzo lubię tą firmę.:) A peeling sprawdza się rewelacyjnie

      Usuń
  2. Co prawda jest drogi, ale warty tej ceny :) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za obserwację mam nadzieję że zostaniesz u mnie na dłużej:)

      Usuń
  3. Lubię produkty tej marki ;) Peelingu jednak nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię tą firmę mają dobre kosmetyki jeśli ktoś ma suchą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go w domu, już którąś tubkę z kolei i faktycznie jest dobry ;)

    OdpowiedzUsuń