środa, 13 listopada 2013

Wyniki- Zimowy konkurs

Dzisiaj dobiegł końca mój zimowy konkurs. Dziękuje wszystkim którzy wzięli udział i mam nadzieję że zostaniecie na moim blogu jeszcze długo. Weryfikacja zgłoszeń była bardzo długa nie obyło się bez paru dyskwalifikacji ale w końcu poznamy zwycięzcę.

Lista uczestników:

6.Ewka
15.Nely
19.agata
21.madzia
26.bb26
45.Ewe P
48.frau
54.ciaach
58.Kasia
60.zysia




A zwycięzca jest :



 Czyli:





Serdecznie gratuluję i czekam na wiadomość z danymi i adresem  do wysyłki. Oczywiście jeśli nie otrzymam wiadomości do piątku losowanie zostanie powtórzone.

13 komentarzy:

  1. Dziękuje :) Cieszę się bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chciałam zapytać dlaczego nie znalazłam się na liście uczestników choć spełniłam wszystkie warunki konkursowe tzn. jestem obserwatorem i lubię na FB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam byłaś brana pod uwagę. Nie znalazłaś się na liście przez problemy techniczne (mój laptop odmówił posłuszeństwa). Ale mogę ci przyrzec że byłaś barana pod uwagę i nie zostałaś zdyskwalifikowana. Bardzo przepraszam za problemy.

      Usuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;)
    http://szalonakosmetykoholiczka.blogspot.com/2013/11/nominacja-do-liebster-blog.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zapraszam do mnie na małe rozdanie ! :)

    OdpowiedzUsuń