środa, 27 listopada 2013

Ziaja- Krem po oczy (rozświetlający)

Lekki nieperfumowany krem pod oczy o specjalistycznym dwukierunkowym działaniu: redukuję obrzęki i rozjaśnia cienie.



Krem znajduję się w bardzo poręcznej, higienicznej tubce. Jej pojemność to (15ml). Dzięki zakończeniu tubki bardzo wygodnie korzysta się z kremu. Łatwo odkręca się i zakręca więc nie sprawia większych problemów.


Krem ma tak delikatne działanie że wręcz niewidoczne. Kupiłam go żeby pozbyć się cieni pod oczami które ostatnio bardzo mnie męczą. Jednak krem w żadnych stopniu ich nie skorygował czy nawet zakrył, rozświetlił. Jest po prostu fajnym kremem który nawilża okolice oczu i to jego największy plus. Ma bardzo przyjemną, lekką konsystencję. Łatwo rozprowadza się go po skórze. Pachnie jak wszystkie kosmetyki Ziaji które są nieperfumowane takim najzwyklejszym kremem. Szybko się wchłania ja nie zauważyłam żadnych uczuleń czy problemów w okolicach oczu po użyciu kremu ale czytałam że zdarzają się takie przypadki więc trzeba uważać. Co do jego wydajności nie jestem przekonana stosuję go od paru tygodni i już praktycznie nie mam połowy tubki (a nakładam go bardzo mało). Kosmetyk nadaję się wyłącznie jako krem nawilżający więc dziewczyny które szukają takich kosmetyków będą na pewno zadowolone. Jako rozświetlacz  nie sprawdza się w ogóle. Mogłyście przeczytać w poprzednich wpisach że bardzo lubię kosmetyki tej firmy ale ten poważnie mnie zawiódł i nie będę go polecać.



Cena: 8zł


Plusy:
-Cena
-Nawilżenie
-Konsystencja
-Zapach

Minusy:
-Działanie


Ocena:
3/10 



Dla ciekawskich:

Skład 
 Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Coco-Glycerides, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Octyldodecanol, Glycerin, Hesperidin Methyl Chalcone, Steareth-20, Dipeptide-2, Palmitoyl Oligopeptide, Panthenol, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Tocopheryl Acetate, Sodium Polyacrylate, Methylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Diazolidinyl Urea.




Może znacie jakiś fajny rozświetlacz pod oczy?

5 komentarzy:

  1. kurcze musze go miec:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/aztec-lambre.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak czytam taki komentarz to jestem przekonana, że ta osoba w ogóle nie czytała tego posta, a komentuje go tylko po to, żeby zostawić link do siebie. :/

      Obecnie testuje krem do twarzy z tej serii i mam wrażenie, że działa podobnie jak opisałaś rozświetlach - dobrze nawilża, ale nie rozświetla.

      Usuń
  2. Aktualnie mam z Siqueens i go uwielbiam, szkoda że ten nie rozświetla bo bym po niego sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam i nie jestem zachwycona! :(
    znalazłam Cie na gb ( obs. za obs)
    obserwujemy ? ja już! :)

    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń