środa, 11 grudnia 2013

Marion SPA- maseczka oczyszczająca (Peel OFF)

Dzięki działaniu peel off maseczka natychmiast usuwa zanieczyszczenia i oczyszcza pory. Wchłania nadmiar sebum i usuwa martwe komórki naskórka.





Saszetka maseczki ma pojemność 6ml. Spokojnie wystarcza aby nanieść ją na cała twarz i szyję. Łatwo się ją otwiera. 

 



Maseczka ma bardzo ładny i przyjemny zapach. Bardzo mocno wyczuwalny jest ananas dzięki czemu stosowani maseczki staję się bardzo relaksującym doświadczeniem. Dość ciężko się ją rozprowadza i dość sporo pozostaje jej na dłoniach. Po nałożeniu na twarz i wyschnięciu maseczki powstaję taka skorupa która nie umila nam kuracji z maseczką mi bardzo przeszkadzała i raczej nie kupię jej ponownie. Ciężko zmywa się ją z twarzy ale jej działanie jest dobre skóra staję się gładka na czym najbardziej mi zależało za to co do oczyszczenia nie jestem przekonana nie zauważyłam na swojej twarzy żadnych zmian. Nie powoduję również alergii ani uczuleń.Tak jak pisałam szybciej nie kupie jej ponownie i także jej nie polecam.


Cena: 3zł



Plusy:
-Cena
-Zapach
-Działanie (gładkość)

Minusy:
-Dostępność
-Konsystencja
-Działanie (oczyszczenie)



Ocena:
3/10

4 komentarze:

  1. Idealna dla mojego typu cery, ale jeśli nie oczyszcza to jej nie kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie kupiłam kilka innych produktów Marion :) ciekawe jak one się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka kosmetyków Marion ale be rewelacji

    OdpowiedzUsuń