niedziela, 23 lutego 2014

Hebral Care- Szampon pokrzywowy (naturalny produkt)

Szampon zawiera łagodne substancje myjące na bazie kokosu. Świeże liście pokrzywy. Dzięki zawartości Bio-Complexu Witalnego włosy są miękkie, sprężyste i pełne energii.



Szamponu w buteleczce jest (300ml). Wydaję się że jest go dość mało jednak przekonałam się że są to tylko pozory przy korzystaniu 2 osób i myciu włosów co 2 dzień szampon starczył na miesiąc. U mnie nie sprawdził się jedynie sposób zamykania opakowania ponieważ przy mokrych rękach miałam z nim trochę problemów.


W 100% zgadzam się z zapewnieniami producenta szampon sprawdza się rewelacyjnie. Bardzo łatwo rozprowadza się go po włosach, dobrze się pieni i pachnie prawdziwą pokrzywą. Świetnie i dokładnie myje włosy sprawie że stają się one łatwe w układaniu, nadaję lekkości i zauważyłam że u mnie także poprawiło się samopoczucie po korzystaniu z tego kosmetyku. Jego zapach jest wyczuwalny w czasie mycia włosów a także po nałożeniu innych kosmetyków na włosy. Nie ukrywam że zdziwiłam się kiedy wyczułam go po 3 dniach od mycia włosów był on wyraźnie wyczuwalny a nakładam dość dużo kosmetyków na włosy. Jego konsystencje można porównać do żelu. Jest on przezroczysty, lejący się. Minusów nie znalazłam, pewnie kupie go ponownie ale nie mogę powiedzieć że stał się jakimś numerem 1. W szczególności polecam go osobą które zwracają uwagę czy kosmetyk jest naturalny i którym zależy aby włosy nie były za bardzo obciążone.


Cena: ok. 7zł


Plusy:
-Konsystencja
-Działanie
-Zapach
-Dostępność
-Wydajność
-Cena

Minusy:
-Opakowanie

Ocena:
8/10


Dla ciekawskich

Skład:
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Urtica Dioica, Cetrimonium Chloride, Sodium Chloride, Sodium Hydroxypropyl Oxidized Starch Succinate, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Phenoxyethanol, Benzoil Acid,Dehydroacetic Acid,Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl, Biguanide, Citric Acid, Disodium EDTA.

7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś szampon z tej serii ale na wypadające włosy, niestety się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się na niego skuszę :)

    Pozdrawiam i zapraszam na cukierki http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/02/przebisniegowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie cieszę że zostajesz z nami :) Oczywiście jak uaktualnimy listę też się na niej znajdziesz :) Gdy ustalimy więcej szczegółów też damy Ci znać albo pojawi się wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny do oczyszczania włosów z silikonów, ja spotkam go jeszcze w biedronce (może zostały jakieś pojedyncze sztuki) to kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za pokrzywowymi szamponami ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na razie mam swój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie lubiłam swego czasu pokrzywowe szampony :) może czas do nich wrócić?:)

    OdpowiedzUsuń