wtorek, 4 lutego 2014

Pure nature- Oriflame

Złuszczająca maseczka Pure Nature z organicznym ekstraktem z jaśminu. Do cery normalnej i mieszanej.



Maseczka znajduję się w tubce o bardzo ładnym zielonym kolorze. Tubka zakończona jest stosunkowo małym otworkiem ale podczas wyciskania kosmetyku wychodzi go dość dużo. Pojemność tubki to 50ml. 


Jestem posiadaczką cery mieszanej u mnie maseczka sprawdza się bardzo dobrze. Po aplikacji moja skóra staję się oczyszczona, gładsza i wizualnie zdrowsza. Konsystencja przypomina bardzo lepiący się żel który po nałożeniu tworzy maskę. Nie zgodzę się z producentem co do sposobu zdejmowania maseczki mi się nigdy nie zdarzyło abym mogła ją jakość ściągnąć z twarzy zwykła woda też średnio sobie z tym radzi. Wielkim plusem jest że po stworzeniu się tej maski skóra nie napina się aż tak aby powstał dyskomfort. Kosmetyk jest bardzo wydajny mam go od połowy grudnia aż do teraz a starczy mi jej jeszcze na jakieś 2 użycia więc moim zdaniem to bardzo długo jak na maseczkę. Wielkim minusem jest zapach bardzo czuć alkohol co także drażni oczy w czasie nakładania maseczki. Ten kosmetyk dla mnie stał się ulubieńcem. Będę go polecać wszystkim i wszędzie każdej osobie której zależy na  ładnej, zdrowo wyglądającej twarzy polecam tą maseczkę. Ja na pewno kupię ją ponownie.


Cena: 19.90zł


Plusy:
-Działanie
-Opakowanie
-Konsystencja 

Minusy:
-Cena
-Dostępność
-Zapach
-Skład

Ocena:
7/10


Dla ciekawskich:

Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Polyvinyl Alcohol, Glycerin, Butylene Glycol, Pvp, Oleth-20, Parfum, Jasminum Officinale Extract, CI 19140, CI 42090

9 komentarzy:

  1. wydaje sie całkiem fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zapach odgrywa znaczącą rolę więc się na niego nie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! znalazłam Cię na fb na blogerach, tematyka podobna, zaczęłam obserwować :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za obserwację z chęcią będę odwiedzać twój blog:)

      Usuń
  4. pamiętasz może cenę? bo nie ma podanej a może byłabym zainteresowana :)
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena: 19.90zł (cena zawsze jest podana pod ostatnim zdjęciem :) )

      Usuń
  5. Witaj!

    Pisze w sprawie Paznokciowego Teamu. Jak wiesz postanowiłyśmy go reaktywować, o czym była mowa w naszych postach tutaj: http://www.me-and-my-passions.blogspot.com/2014/02/paznokciowy-team-new-czyli-akcja_19.html
    i tutaj: http://modnania.blogspot.com/2014/02/paznokciowy-team-new-czyli-reaktywacja.html
    Oprócz tego na moim blogu jest ankieta którą (gdybyś oczywiście miała czas) warto wypełnić, będziemy wiedziały co Ci się podoba, a co nie i co należy zmienić czy wprowadzić http://www.me-and-my-passions.blogspot.com/2014/02/paznokciowy-team-new-czyli-akcja_19.html

    Na koniec proszę Cie również o informacje czy zostajesz z nami w Paznokciowym Team`ie bo chciałybyśmy uaktualnić listę uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby ładnie się prezentuje ale składem nie kusi :/

    OdpowiedzUsuń