niedziela, 2 marca 2014

Bubel od Choisee

Tonik różany dla cery suchej i normalnej. Łagodzi podrażnienia i przesuszenie skóry. Doskonale wygładza, regeneruje i przeciwdziała starzeniu się skóry. Nie zawiera parabenów.



  
Tonik znajduję się w buteleczce z psikaczem dzięki czemu dawkuje nam odpowiednią ilość kosmetyku. Pojemność wynosi (250ml).


Tonik jest największym bublem z jakim się spotkałam. Największym minusem jest jego zapach można go porównać do mokrego kota, zapach ten utrzymuje się nawet 2 dni. Jest on wyczuwalny również przez otoczenie co powoduje dyskomfort. Wątpię że któraś z nas chciała by właśnie tak pachnieć. Fakt jest on wydajnym kosmetykiem ponieważ używałam go przez 2 tygodnie co wieczór a jego zużycie jest znikome. Co do jego działania to też nie jestem przekonana nie zauważyłam żadnego oczyszczenia, wygładzenia, czy zniwelowanie przesuszenia skóry. Skusiłam się na niego przez niską cenę i jego skład ale chcę was ostrzec i odradzić wam ten kosmetyk. Jedyne co producent powinien nam obiecać to to że będziemy czuć się jak mokre koty.! Z tego co czytałam nie jestem jedyną osobą która stwierdza że produkty z tej firmy są bublami. Jeszcze raz stanowczo wam go odradzam.


Cena: 4zł


Plusy:
-Cena
-Opakowanie
-Wydajność

Minusy:
-Zapach
-Działanie
-Dostępność


Ocena:
2/10


Dla ciekawskich:

Skład:
aqua,rosa centifolia flower extract,citral,eugen oil,geran oil,farnesol,linalool,citronellol.

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam z nim do czynienia, ale koleżanka używa wodę różaną z olejkami i bardzo chwali.

    OdpowiedzUsuń
  2. bubel do ??? chyba od...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zwrócenie uwagi na błąd:)

      Usuń
    2. zdarza się każdemu zrobić malutka pomyłkę ale wszyscy wiemy o co chodzi

      Usuń
  3. szkoda że się nie sprawdził...
    pozdrawiam:) http://berenikatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale ten tonik muszę zapamiętać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oni w zeszłym roku sprzedawali przeterminowane kosmetyki, cud, że ta firma jeszcze prosperuje na rynku :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny blog ♥
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga..
    http://love-little-berry.blogspot.com/
    Obserwacja=Obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie ty kupiłaś ten kosmetyk??? przecież z choisee była gigantyczna afera, przeterminowane kosmetyki "naturalne" z SLS na pierwszym miejscu w składzie, oszukany dystrybutor, sprawa w prokuraturze... firma dawno nie istnieje, strona internetowa nie działa, właścicielka zapadłą się pod ziemię.
    przespałaś??? wygooglaj sobie. ktoś cię nieźle zrobił w konia.

    poza ttm kupiłaś wodę z zapachem, nie tonik...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk został zakupiony z powodu przestrogi dla innych osób zależało mi aby osoby które nie wiedziały o tej sprawie także miały szanse zapoznać się z opinią na temat tej firmy. Myślę że jest całkiem spora grupa osób które nie wiedziały o problemie z tą firmą i może nadal używają ich kosmetyków mogę cię także poinformować że wiem o aferze z tą firmą ale ich kosmetyki nadal są dostępne i w łatwy sposób można je kupić. Moim zdaniem miałam pełne prawo do zamieszczenia tej recenzji a także aby inne osoby poznały tą firmę i ich buble:)

      Usuń