sobota, 15 marca 2014

Puder+zęby=?

Puder do mycia zębów który gwarantuję usunięcie nalotu nazębnego, odświeżenie oddechu, wybielenie zębów a także polerowanie ich.



Puder znajduję się w plastikowym pojemniczku o pojemności (50g). Pojemnik jest bardzo poręczny nie sprawia żadnych problemów i moim zdaniem jest to dobre rozwiązanie które ułatwia korzystanie z produktu.




Recenzję zacznę może od jego plusów ponieważ mam dość mieszane zdanie na jego temat. Wielkim plusem jest jego zapach jest naprawdę przyjemny, miętowy, odświeżający. Puder jest delikatnym proszkiem który pod wpływem wody i tarcia zmienia się w piankę, zachowuje się jak klasyczna pasta do zębów. Proszek ma kolor delikatnej zieleni. Czytając opinie innych osób które miały przyjemność korzystać z tego produktu spotkałam się z porównaniem go do sody. Ja myjąc nim zęby nie miałam jakiś skojarzeń z sodą ale myślę że to indywidualna sprawa. Wydajność proszku jest średnia w wielkim stopniu zależy to oczywiście od tego ile będziemy nakładać go na szczoteczkę. U mnie starczył on na 8 miesięcy wieczornego mycia zębów. Ponieważ nie traktowałam go jako pastę lecz środek wybielający. Właśnie tutaj zaczynają pojawiać się minusy. Odświeżenia oddechu nie wyczułam żadnego, wybielenie pojawiło się jednak trwało bardzo krotko. Po pierwszym użyciu proszku zauważyłam widoczne wybielenie otoczenia również je zauważyło jednak teraz po 8 miesiącach używania go nie pojawiła się żadna większa zmiana. Efekt trzy ma się góra 3 dni jestem świadoma również że jest to spowodowane moi częstym piciem kawy i herbaty. Jednak zaskoczyło mnie działanie czyszczące tego proszku. Zęby po użyciu go są idealnie wyczyszczone są gładkie nie ma żadnych nalotów, osadów. Moim zdaniem jest to fajny wspomagacz w czasie wybielania zębów jednak nie można się nastawiać na spektakularne efekty.


Cena:10zł - 39.90zł


Plusy:
-Czyszczenie
-Opakowanie
-Konsystencja
-Zapach
-Wydajność

Minusy:
-Dostępność
-Wybielenie
-Odświeżenie

Ocena:
8/10



Dla ciekawskich:

Skład:
Calcium Carbonate, Aqua, Sodium Lauryl Sulfate, Flavour, Sodium Saccharin, Aluminium Hydroxide, Cl 19140, Cl 42090

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz coś takiego widze o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie spotkałam się wcześniej z tego typu produktami jednak skusiło mnie to do zakupu pudru :)

      Usuń
  2. ja też pierwszy raz widzę!Ciekawa jestem efektu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę taki produkt. Chociaż sama bym się chyba na niego nie skusiła, nie lubię eksperymentować jeśli chodzi o jamę ustną - mam dość wrażliwe zęby. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz spotykam się z takim kosmetykiem ale jednak wole standardowe pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kiedyś słyszałam o tym produkcie. Ale ja chyba wolę jednak pastę :)
    PS. Masz prze, prze, przepiękny szablon bloga !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń