piątek, 25 kwietnia 2014

Czysta skóra od Garnier

Dzięki połączaniu kwasu salicylowego i pochodnej oczyszczającego cynku, znanego ze swoich właściwości regulujących produkcję sebum, jego formuła zwęża pory, matuje skórę.



Tonik znajduję się w plastikowej buteleczce o pojemności (200ml). Która jest zamykana zamknięciem typu klik  otwiera się on  i zamyka beż żadnych problemów ale zapewnia nam zabezpieczenie przed wylaniem produktu.


Ten tonik był moim pierwszym produktem tego typu i sprawdzał się on dość dobrze jednak ma też kilka minusów które mogą odstraszyć niektóre osoby przed kupnem go. Na pewno nie jest to produkt dla osób które mają wrażliwą skórę ponieważ alkohol który znajduję się w składzie podrażnia ją, był to powód który spowodował że przestałam go używać. Jego zapach jest dość mocny i specyficzny oczywiście wyczuwalna jest woń alkoholu. Jego wydajność także jest dość średnia od wakacji do stycznia przy regularnym korzystaniu z niego zużyłam większą część toniku. Zgodzę się z producentem że twarz po użyciu tego produktu jest oczyszczona, są delikatnie zwężone pory ale najważniejszym plusem jest to że nie wysusza on skóry i nie napina jej. Tonik ma lekko niebieskawą barwę. Podsumowując tonik z firmy Garnier jest zwykłym przeciętniakiem ma on plusy i minusy nie zachwycił mnie on na tyle abym kupiła go ponownie. Stanowczo odradzam go osobą z wrażliwą skórą ale nie zachęcam was do kupna go. Jest wiele lepszym toników w sprzedaży. 


Cena: ok. 10zł 

Plusy:
-Grafika opakowania
-Działanie
-Cena
-Dostępność

Minusy:
-Podrażnienia
-Zapach 


Ocena:
5/5



Dla ciekawskich:
Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Dipropylene Glicol, Glycerin, Salicylic Acid, Zinc Gluconate, Eucalyptus Globulus/Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Benzophenone-4, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, CI 42090/Blue 1, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicytate, Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool (F.I.L. B12107/2).



P.S. Po moich przemyśleniach na temat bloga stwierdziłam że dość mało wiecie o mnie jako o osobie prywatnej więc jeśli coś by was ciekawiło lub chcę dowiedzieć się czegoś na mój temat zachęcam was do pisania tego w komentarzu lub na mój e-mail: kosmetyczka06@wp.pl. Jeśli pytań będzie chociaż jakaś część powstanie osobny wpis o tej tematyce.:)

5 komentarzy:

  1. Oj alkohol to ja tylko doustnie :)
    Podziękuję i raczej nie spróbuję zapoznać się bliżej z tym specyfikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i lubiłam, ale jednak wolę toniki bez alkoholu w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. za alkohol podziękuję :( pewnie bym skonczyla z przesuszoną skórą :((

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie przepadałam za ta serią od Garniera... Kocham tylko ich szampony :)

    OdpowiedzUsuń