sobota, 12 kwietnia 2014

Nivea 3w1

Głębokie oczyszczenie jest pierwszym krokiem, by twoja skóra była czysta i wolna od niedoskonałości. Dzięki swojej wielozadaniowej formule wzbogaconej aktywnym ekstraktem z magnolii: usuwa zanieczyszczenia, wągry i zwalcza bakterie.



Kosmetyk znajduję się w tubce o pojemności (150ml). Bardzo łatwo można wycisnąć odpowiednią ilość kosmetyku. Łatwo również zamyka i otwiera się tubka nie znalazłam także żadnych zastrzeżeń do opakowania.


Producent zapewnia że kosmetyk łączy maseczkę, peeling i żel. Moim zdaniem w tym wszystkim dominuję peeling. Drobinek peeling-ujących jest bardzo dużo jednak są one malutkie ale również bardzo skuteczne już po 3 dniu regularnego stosowania kosmetyku można zauważyć się skóra staję się gładsza, bardziej matowa. Skóra po użyciu kosmetyku nie jest podrażniona. zaczerwieniona czego bałam się ponieważ jednak jest tu peeling który jest wyczuwalny ale na szczęście moje obawy się nie sprawdziły. Jako maseczka kosmetyk także sprawdza się rewelacyjnie po zmyciu maseczki skóra staję się jeszcze bardziej matowa i oczyszczona. Moim zdaniem ten kosmetyk to stanowczo nie żel jest to tylko połączanie maseczki i peelingu. Konsystencja jest dość gęsta ale dzięki temu łatwiej korzystać z tego produktu jego kolor to biel połączona z niebieskimi drobinkami peelingu. Zapach również jest dość przyjemny nie jest on przytłaczający czy chemiczny. Kosmetyk łatwo rozprowadzić i zmyć z twarzy co jest wielkim plusem ponieważ myślałam że jako maseczka może on dość szybko zasychać. Ogólnie kosmetyk przekonał mnie do siebie myślę również że jeszcze nie raz zagości w mojej łazience. Polecam go osobom którym zależy na matowej, gładkiej skórze. Pamiętajmy również że osoby z bardzo delikatną skóra powinny jednak zrezygnować z tego produktu ponieważ peeling może podrażniać skórę. 


Cena: 14zł

Plusy:
-Zapach
-Działanie
-Cena
-Dostępność
-Opakowanie
-Konsystencja

Minusy:
-Brak

Ocena:
10/10


Dla ciekawskich:
Skład:
 Aqua, Kaolin, Glycerin, Alcohol Denat, Polyethylene, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Magnolia Officinalis Bark Extract, Xanthan Gum, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Palm Methylparaben, Probylparaben, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Parfum, CI 77891, CI 42090.

9 komentarzy:

  1. chyba się na niego skuszę, konsystencje pewnie mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się skuszę, wydaje się być godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda zachęcająco:) Kusi mnie wizja matowej skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam i lubię go użyć od czasu do czasu jako takiego zdzieracza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor średnio zachęcający :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten żel kilkanaście razy i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń