wtorek, 29 kwietnia 2014

Waniliowy Relax z IVR

Zapachowa mgiełka do ciała IVR wanilia i owoce. Natychmiast nawilża i odświeża skórę, pozostawiając ją gładką i pęknie pachnącą.



Opakowanie mgiełki jest w kształcie wąskiej rurki wykonanej z bardzo twardego plastiku o pojemności (75ml). Jest to wygodne i poręczne rozwiązanie. Zamknięcie jest bardzo zwykłe czyli rozwiązanie zdejmujemy zakładamy.  Pompka także sprawdza się bardzo dobrze dozuję odpowiednią ilość mgiełki. Podsumowując nie znalazłam żadnych minusów dotyczących opakowania.


Mgiełka ma bardzo słodki, przytłaczający zapach który mnie nie relaksuje wręcz odstrasza ale każdy z nas jest inny.  Na pewno intensywnie wyczuwalne są owoce, wanilii nie czuć praktycznie w ogóle. Działanie pielęgnacyjne mgiełki jest dość dobre można zauważyć że po psiknięciu skóra staję się gładsza można powiedzieć że lekko nawilżona ale pamiętajmy że w takich kosmetykach najważniejszy jest zapach o którym nie można powiedzieć zbyt wiele dobrego. Moja wersja jest waniliowa ale obdarowałam innych mgiełkami właśnie z tej firmy i wiele osób użyło ich raz albo dwa razy i odstawili na półkę ponieważ zapachy niektórych z nich są wręcz tragiczne. Największym plusem jest trwałość tych zapachów kiedy psiknęłam go rano był on wyczuwalny aż do wieczora. Konsystencja to oczywiście przezroczysty płyn, naklejka na opakowaniu sprawa że wygląda on na bardziej waniliowi. Wydajność hmm powiem szczerze że używałam go przez miesiąc wakacji i zużyłam go porównując z moimi innymi mgiełkami dość dużo więc nie oceniam jej dość wysoko. Odłożyłam go po miesiącu ponieważ ten zapach sprawił że czułam się z byt słodko, przytłaczająco. Ogólna ocena jest kiepska i nie polecam go innym a stanowczo odradzam tą mgiełkę jako prezent dla kogoś. Moim zdaniem sprawdzi się jedynie u osób które preferuję ciężkie, słodkie zapachy.


Cena: 25zł

Plusy:
-Opakowanie
-Trwałość
-Działanie pielęgnacyjne 

Minusy:
-Zapach
-Dostępność
-Wydajność


Ocena:
2/10


Dla ciekawskich:
Skład:
Alcohol Denat, Aqua, Parfum,Butylene Glycol, Buddleja Davidii Extract, Rubus Idaeus Extract, Scutellaria Alpina, Flower/Leaf/Stem Extract, Thymus Glycol, Saccharide Isomerate, Ceramide 3, Hexyldecanol, Limonene, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Geraniol.

3 komentarze:

  1. nie znam ani tej firmy ani tego produktu ! Ale ten zapach mnie odstraszył, zdecydowanie nie jestem zwolenniczką takich zapaszków ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zapach okazał się nietrafiony..

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zgadza się troche zbyt intensywny

    OdpowiedzUsuń