niedziela, 20 lipca 2014

Le Petit Marseillais- Mleczko waniliowe

Kremowa konsystencja produktu z mleczkiem waniliowym delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Gładka i łatwa do spłukiwania piana uwalnia uwalnia intensywny i pyszny zapach. Formuła nawilżająca extra doux, neutralne pH dla skóry, przetestowana pod kontrolą dermatologiczną. Twoja skóra jest miękka, nawilżona i odżywiona. Jak wszystkie żele pod prysznic tej francuskiej firmy zawiera naturalne składniki, ma neutralne pH dla skóry, nie testowany na zwierzętach, a strąki wanilii na Madagaskarze zbierane są z poszanowaniem zasad fair trade




Opakowanie mleczka waniliowego nie wyróżnia się niczym na tle innych produktów pod prysznic. Jest to zwykłe plastikowe opakowanie o pojemności (250ml). Dobrze sprawdza się w czasie podróży jest on dość mały więc bez problemu można upchać go gdzieś w torbie lub dorzucić do kosmetyczki. 




Kolejny post zacznę od zapachu ale nie mogłam się powstrzymać bo jest on naprawdę cudowny. Wyraźnie wyczuwalna jest wanilia ale nie chemiczna wanilia. Zapach bardzo długo utrzymuję się także za skórze, kiedy rano wezmę prysznic zapach wanilii towarzyszy mi przez wiele godzin. Konsystencja jest lejąca co mi osobiście trochę nie odpowiada ja jednak wole żele bardziej gęste. Kolor mleczka oczywiście jest żółty na pewno ma to nawiązywać do wanilii. Produkt dość dobrze sprawdza się jako myjek skóra po użyciu go staję się gładka, odświeżona. Jedyne co mi przeszkadza to mała ilość piany, ja lubię widzieć tą pianę w czasie prysznicu ale jest to taki osobisty problem ponieważ jak dobrze wiemy każda z nas woli co innego. Wydajność mleczka jest średnia, u mnie znika ono dość szybko ale ja nie jestem osobą żałującą sobie takich kosmetyków. Nawilżenie jest dość dyskusyjne u mnie było znikome jednak moja przyjaciółka jest wprost oczarowana sama mówi że jej skóra właśnie czegoś takiego potrzebowała. Podsumowując mleczko mogę polecić każdej z was, oczywiście jest wiele wariantów zapachowych wiec trzeba dobrać go do siebie ale moje serce skradła wanilia. Myślę jednak że skuszę się na inne warianty. 



Cena: ok.10 zł 

Plusy:
-Zapach
-Dostępność
-Cena
-Działanie

Minusy:
-Konsystencja


Ocena:
8/10




Skład:

9 komentarzy:

  1. nie miałam przyjemności używać, ale może w przyszłości wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go miałam ale u mnie się totalnie nie sprawdził.Strasznie wysusza ;( Jedynie zapach mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wykończę wszystkie moje żelowe zapasy to zaopatrzę się ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach faktycznie jest super, ale jakoś te żele średnio mnie przekonują, może to przez tą konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa kosmetyków z tej firmy, więc któreś z nich na pewno wypróbuję, chyba będzie to ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tanie i wygląda zachęcająco.
    Świetne opakowanie, poręczne.
    Jestem tego ciekawa ;)

    http://blog-blogerek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale cena kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale zapach kusi wypróbować :D Poza tym reklama tej firmy niesamowicie mnie wkurza :DD

    OdpowiedzUsuń