środa, 6 sierpnia 2014

Bath&Body Works- Anti-bacterial hand gel (aqua blossom, candy cane bliss)

Formuła zabijająca zarazki wzbogacona o mleko. Pozostawia uczucie czystych i wolnych od zarazków rąk.

Żele znajdują się w malutkich buteleczkach o pojemności (29ml). Bardzo dobrze sprawdzają się w torebce ponieważ buteleczka wykonana jest z twardego plastiku więc nie ma możliwości aby żel rozlał nam się w torebce czy kosmetyczce, zamknięcie także bardzo dobrze chroni przed wylaniem produktu.

Żel jest świetnym rozwiązaniem dla osób które chcą zawsze mieć czyste i pachnące dłonie. Ja osobiście używam go w czasie podróży lub w szkole, przed jedzeniem i po wyjście z łazienki. Zapach to stanowczo największy plus tych żeli są one intensywne i długo otrzymują się na skórze. Ja posiadam dwie wersje zapachowe jedna jest bardzo słodka i cukierkowa (Candy Cane Bliss) zauważyłam że mojemu otoczeniu ten zapach nie przypadł do gustu ale to sprawa osobista. (Aqua blossom) jest przeciwieństwem pierwszego zapachu jest on świeży, taki neutralny. Niebieskie drobinki które znajdują się w żelu bardzo łatwo rozetrzeć w dłoniach i nie zostają  ślady. Kolejnym ważnym plusem jest to że nie wysuszają dłoni używam ich kilkanaście razy w ciągu dnia i nie mam problemu z suchymi dłońmi. Konsystencja jest bardzo lejąca czytałam opinie na innych blogach tych żeli i większość pisała że jest to gęsta konsystencja jednak ja się z tym nie zgadzam. Kolor żelu zależy od wersji zapachowej. Z całego serca polecam te żele każdemu oczywiście należy dobrać do siebie wersje zapachową ja jednak mogę polecić (Aqua blossom) myślę że jest najlepszy na sam początek aby zapoznać się z tymi żelami. Bardzo ubolewam że w Polsce ciężko jest je kupić i to jest ich największy minus. Myślę że te żele powinny się znaleźć w torebce każdej z nas.
Cena: 1,75$ na stronach internetowych można kupić je w przedziale 6-9zł
Plusy:
-Zapach
-Opakowanie
-Działanie
-Konsystencja
-Cena
Minusy:
-Dostępność
Ocena:
10/10
Skład:
Alcohol 68%



P.S. Jeśli ktoś z was sprzedaje te żele proszę napiszcie to w komentarzach, ponieważ jestem zainteresowana kupnem i myślę że się dogadamy.

9 komentarzy:

  1. Tego typu produkty świetnie sprawdzają się w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa takie małe cuda które wygrałam ; ) są ok ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam niestety :( ubolewam strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ;) może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyda mi się teraz na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam chciałabym dodać (bezpłatnie) tego bloga do blogosfery kosmetycznej- www.kosmetoblogi.blogspot.com jeśli wyrazi Pani zgodę proszę o wiadomość z linkiem do bloga. Zapraszam na stronę i na fb Kosmetoblogi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. oo przydatne :D a powiedz mi kto robił Ci wygląd bloga bo też taki chce ukradnę Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tych żeli, ale przyznam, że chętnie bym wypróbowała :) Ciekawa jestem ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie żele, ale tej firmy jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń