niedziela, 31 sierpnia 2014

Bath&Body Works- White Citrus (mgiełka zapachowa)

Opakowanie mgiełki to zwykła prosta buteleczka o pojemności (236ml). Pompka aplikuję dość dużą ilość mgiełki moim zdaniem może nawet za dużo ilość.




Mgiełka ma świeży, orzeźwiający zapach jednak w pierwszych chwilach od psiknięcia mgiełki bardzo wyczuwalny jest alkohol na szczęście trwa to tylko chwilkę potem można rozkoszować się zapachem cytrusów. Zapach świetnie sprawdzi się w lato lub w wiosnę. Wydajność jest świetna mam tą mgiełkę już 2 rok a zużycie niewielkie dużym plusem jest także to że po 2 latach zapach jest taki sam jak przy zakupie mgiełki w ogóle się nie zmienił. Trwałość także jest rewelacyjna zapach utrzymuję się do ośmiu godzin więc czego chcieć więcej. Mgiełka nie pozostawia tłustej, klejącej warstwy na skórze co dodaje poczucie świeżość, myślę że żadna z nas nie chcę po prysznicu od razu się kleić. Ja kupiłam mgiełkę w Hebe jednak gdy ostatnio udałam się do drogerii w poszukiwaniu jej nie znalazłam tego produktu i pani pracująca tam powiedziała że już nie będzie dostępna więc można zakupić ją przez Allegro lub z oficjalnej strony firmy. Podsumowując mgiełka świetnie sprawdzi się u młodych kobiet które nie lubią ciężkich perfum a są w ciągłym ruchu.



Cena: ok.30zł

Plusy:
-Zapach
-Wydajność
-Trwałość

Minusy:
-Dostępność
-Cena

Ocena:
9/10
Skład:
Water, Alcohol, Fragrance (parfum), Propylene Glycol, Yellow 5 (Cl 19140), Red 33 (Cl 17200), Yellow 6 (Cl 15985), Blue 1 (Cl 42090)

6 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mnie kuszą mgiełki BBW ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest fajniejsza niż ta z The Body Shop, którą niestety mam w swojej kolekcji ;) Z chęcią spróbowałabym jej, gdyby gdzieś w mojej okolicy było B&BBW ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą mgiełkę i bardzo ją lubię tak jak większość z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się mgiełka z serii Paris Amour, a obecnie mam dwie mgiełki do ciała ale z The Body Shop (grejpfrutową i kokosową), też są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszą mnie te mgiełki, ale właśnie ta dostępność... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Hebe jest ich dość sporo jednak tej wersji zapachowej już nie posiadają i posiadać nie będą :)

      Usuń