sobota, 23 sierpnia 2014

Catrice- Lip Balm Stick (Sugar Shock)

Transparentne opakowanie i kolorowe usta. Balsam do ust perfekcyjnie łączy dwie korzyści – intensywną pielęgnację oraz subtelny połysk ust. Usta słodkie jak cukierek!

Balsam do ust znajduję się w metalowym pojemniczku typowym dla szminek o pojemności (3.0g). Bez problemu zamyka i otwiera się wiec nie mogę się do niczego przyczepić.
Balsam do ust ma piękny, subtelny i naturalny kolor. Na moich ustach sprawdza się rewelacyjnie jedynie pogłębia ich naturalny kolor co dla mnie jest najważniejsze. Jako balsam sprawdza się średnio nie nawilża ust a czasem nawet je wysusza. Wydajność jest rewelacyjna starcza ona spokojnie na co najmniej rok. Na ustach utrzymuję się średnio 3 godzinki co moim zdaniem też jest dobrym wynikiem. Zapach balsamu jest po prostu urzekający przypomina on trochę kwiaty trochę owoce, taki typowy kobiecy zapach w którym się zakochałam. Smak produktu także jest dobry mój ukochany zawsze dopytuję co mam na ustach że tak słodko smakują. Polecam go każdej zaczynając od nastolatek po kobiety dojrzałe. Na prawdę sprawdzi się rewelacyjnie i z czystym sercem polecam go każdej osobie którą znam i żadna się nie zawiodła więc dziewczyny nie ma co czekać tylko ruszać na zakupy.
Cena: ok. 20zł
Plusy:
-Zapach
-Kolor
-Cena
-Wydajność
Minusy:
-Dostępność
Ocena:
10/10

5 komentarzy:

  1. Ale śmiesznie wygląda ;) Pierwszy raz widzę ! Ale brzmi ciekawie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wygląd ma trochę nie spotykany ale to dodaje tylko plusów temu produktowi :)

      Usuń
  2. ciekawy produkt, ale kolor wgl nie mój, pewnie jeszcze bardziej podkreśliłby moj i tak ciemny barwnik. Stawiam na nudziaki:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zwróciłam uwagę na wygląda, wygląda nieco dziwnie :D Aczkolwiek produkty Catrice uwielbiam, więc nie wątpię, że sie sprawdza! :)

    OdpowiedzUsuń