niedziela, 24 sierpnia 2014

Catrice- Ultimate Lip Glow

Przejrzysta formuła pomadki z technologią odnowienia koloru. Formuła reaguje ze skórą ust wzmacniając intensywność ich naturalnego koloru. W 100% indywidualny efekt makijażu.

Opakowanie pomadki wykonane jest z cieniutkiego metalu a jego pojemność to (3.0g). Łatwo otwiera i zamyka się więc żadnych minusów związanych z opakowaniem nie znalazłam.
Pomadka ma owocowy zapach i bardzo wyrazisty kolor. Jednak na ustach staję się on bardzo neutralny pogłębia on jedynie nasz naturalny kolor ust co jest świetnym rozwiązaniem na co dzień. Wydajność jest zadowalająca starcza ona spokojnie na co najmniej rok jak inne produkty tego typu z firmy Catrcie. Jedyny minus jaki zauważyłam to wysuszenie ust które może pojawić się kiedy często poprawiamy lub nakładamy kolejne warstwy pomadki. Nie ukrywam że kupiłam ją jako nowinkę kosmetyczną jednak jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą pomadką. Stała się ona moim numerem jeden, jest przy mnie praktycznie codziennie i nie rozstaje się z nią. Polecam ja także tak jak wcześniejsza pomadkę tej firmy. Na pewno nie zawiedziecie się na niej i na tej firmie.
Cena: 21zł
Plusy:
-Zapach
-Wydajność
-Kolor
-Cena
-Opakowanie
Minusy:
-Dostępność
Ocena:
10/10

5 komentarzy:

  1. wygląda ciekawie ;)
    szkoda że nie pokazałaś jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Martyną, recenzja pomadki nie poparta zdjęciem na ustach - szkoda szkoda .

    OdpowiedzUsuń
  3. Też żałuję, że nie pokazałaś jej na ustach :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ciekawie. Również chciałabym ją na ustach zobaczyć ;)
    Ja mam od BornPrettyStore taką,która zmienia kolor i fajnie nawilża.
    Szkoda,że wysusza. Lepiej gdyby nawilżała.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor :) tez mam pomadke tej firmy i szaleje za nią :)

    OdpowiedzUsuń