niedziela, 3 sierpnia 2014

Clean&Clear- Głęboko oczyszczający tonik do twarzy

Tonik do skóry wrażliwej delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę, usuwając nagromadzony każdego dnia brud i tłuszcz.


Tonik znajduję się w plastikowej buteleczce o pojemności (200ml). Jedynym minusem jest ciężko chodzące zamknięcie u mnie niestety zostało one uszkodzone.  

Tonik ma bardzo intensywny i drażniący zapach, bardzo mocno wyczuwalny jest alkohol ale to jak u większości toników do twarzy. Kolor toniku jest niebieski. Największym plusem tego produktu jest wydajność kupiłam go ponad rok temu a nadal mam go dość sporo przy regularnym stosowaniu. Jako tonik sprawdza się dobrze usuwa zanieczyszczenia i tłuszcz w twarzy. Jednak nie jest on odpowiednim kosmetykiem dla osób które mają wrażliwą skórę ponieważ mogą pojawić się podrażnienia i zaczerwienienia. Musimy także pamiętać aby nie stosować go na uszkodzoną skórę bo można sobie tylko zaszkodzić. Zauważyłam jednak że na prawdę pomoga w walce z pryszczami ja osobiście mam tendencję do wyprysków i kiedy używam tego toniku regularnie rano i wieczorem po jakimś czasie nowych wyprysków jest stanowczo mniej nie ukrywam że byłam zaskoczona ponieważ sądziłam że to tylko zachęty producenta do kupna tego toniku a tu proszę jaka niespodzianka. Podsumowując tonik Clean&Clear nie jest przeznaczony dla osób z wrażliwą skóra, ale może byś pomocny dla osób które mają problem z pryszczami czy wypryskami. Ja osobiście nie skusze się już na ten produkt ponieważ odstrasza mnie skład tego kosmetyku. Mam w planach poszukać bardziej naturalnych toników czy kosmetyków toniko podobnych.  



Cena: 13zł
Plusy:
-Cena
-Dostępność
-Działanie
Minusy:
-Zapach
-Skład
Ocena:
6/10
Skład:
Aqua, Alcohol Denat., Glycolic Acid, Salicylic Acid, Sodium PCA, PPG-5-Ceteth-20, Menthyl Lactate, Sodium Lactate, Sodium Ascorbyl Phospathe, Parfum


7 komentarzy:

  1. nie lubie tej marki i nie siegam po nią od paru dobrych lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go kiedyś i uważałam że to najlepszy tonik ever, ale od kiedy zaczęłam blogować i zwracać uwagę na skład odstawiłam go błyskawicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś jakieś toniki tej firmy, lubiłam je, ale teraz już do nich nie wracam właśnie ze względu na skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę się przekonać do alkoholowych toników, mimo trądziku wybieram bezpieczniejsze warianty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie lubię tej firmy i nie przekonuje mnie alkohol zawarty w tym toniku. :)


    OdpowiedzUsuń