wtorek, 26 sierpnia 2014

Elizabeth Arden- Green Tea

Elizabeth Arden królowa kosmetyki, twórczyni słynnych salonów piękności i wyjątkowych perfum.
W ciągu swojej wieloletniej działalności wypuściła na rynek ponad pięćdziesiąt zapachów, wśród nich 'Green Tea'. Świeży zapach, orzeźwiający ciało i umysł poprawia samopoczucie i dodaje energii. To moc zielonej herbaty, która już w starożytności była uważana za cudowną roślinę.


Perfumy są w prostym, klasycznym flakoniku o pojemności (100ml). Zakrętka ma kolor miętowy, pompka od samego początku działa bez problemu i dozuję odpowiednią ilość perfum.
Perfumy mają piękny, świeży i orzeźwiający zapach. Ma on również głębie i na prawdę można się w nim zakochać. Wydajność jest znakomita używam go od ponad roku a tak jak widać zużycie jest na prawdę malutkie. Oczywiście nie używam tego zapachu codziennie ale mniej więcej co trzeci dzień. Trwałość jest średnia aby zapach utrzymywał się cały dzień trzeba w ciągu dnia odświeżyć się nim minimum dwa razy. Jeśli psikniemy się tylko rano to zapach po pół godzinnie nie będzie już wyczuwany. Na ubraniach i chustach utrzymuję się do dwóch dni. Ja akurat swój zapach kupiłam w oryginalnej cenie ale są liczne przeceny i można kupić go na prawdę za śmieszne pieniądze. Nie chcę was także zmylić ale wydaję mi się że są dostępne flakoniki o pojemności 30ml i 100ml. Ja osobiście polecam kupić 100ml ponieważ zwyczajnie starczą na dłużej. Także chcę was ostrzec że nie opłaca się kupować tych perfum bez promocji warto trochę poczekać i wyrwać je za gorszę. Podsumowując jest to zapach dla kobiet w ruchu które ciągle gdzieś biegają praca, dom a może i szkoła. Nadaję się on dla kobiet młodych i dojrzałych. Świetnie sprawdza się jako prezent na dzień matki ja swoją ciągle nim obdarowuję ponieważ jest zakochana tak jak ja moim zdaniem jest to argument że nadaję się dla pań w każdym wieku.
Cena: ok. 50zł / 30ml  ok.100zł/100ml
Plusy:
-Zapach
-Wydajność
-Cena (w promocji)
-Dostępność
Minusy:
-Trwałość
Ocena:
10/10
Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, cytryna, pomarańcza, mięta
nuta serca: rabarbar, jaśmin, nasiona selera, goździk
nuta bazy: mąkla tarniowa, ambra, piżmo.

4 komentarze:

  1. Miałam go, piękny, orzeźwiający zapach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś , ale szybciutko oddałam bo zapach nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubiony zapach mojej mamy :D Zgadzam się niestety co do trwałości, wszystkie perfumy i wody tej marki szybko wietrzeją ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie zapachy na lato, może za rok się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń