poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Eveline- Advance Volumiere (serum do rzęs)

Zaawansowana technologia dla piękna Twoich rzęs. Nowoczesne serum do rzęs łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany BIO RESTORE COMPLEX ™ gwarantuje głęboką odbudowę, regenetację i ochronę struktury włosa.





 

Odżywka znajduję się w zwykłem opakowaniu typowym do mascar. Szczoteczka wykonana jest z silikonu, jest na prawdę bardzo elastyczna i ułatwię nakładanie odżywki.
Produkt jako odżywka do rzęs i brwi sprawdza się rewelacyjnie. Szczerze powiem że na samym początku nie byłam przekonana do takich kosmetyków uważał je za niepotrzebne a okazało się że to mój wielki błąd. Moje rzęsy po użyciu serum znacząco się poprawiły, pierwsze co zauważyłam to pogrubienie i odżywienie ich. Moje spojrzenie teraz stało się takie bardziej zmysłowe, kobiece. Nie mam już także problemu z wypadaniem rzęs co bardzo mnie cieszy. Brwi po aplikacji stały się  bardzo mięciutkie takie zwarte. Jestem zachwycona tym produktem i jego działaniem. Oczywiście rezultaty stosowania są widoczne dopiero po około miesiącu ale na prawdę warto czekać. Jest bardzo wydajny stosowałam go przez kilka miesięcy rano i wieczorem a nadal jest go bardzo dużo. Konsystencje odżywki można porównać do bardzo gęstego kremu nawilżającego, kolor kosmetyku jest biały bardzo wyraźnie widać go na rzęsach. Zapach również jest bardzo kremowy, pachnie jak dziecięce kremiki z Nivea. Podsumowując jest to produkt dla dziewczyn którym zależy aby ich spojrzenie było bardziej kobiece, aby rzęsy były długie i gęste. Z czystym sercem polecam go każdej z was na prawdę warto. Ja na pewno wrócę do niego jeszcze nie raz.
  


Cena 11zł

Plusy:
-Zapach
-Konsystencja
-Działanie
-Dostępność
-Cena

Minusy:
-Brak
Ocena:
10/10
Skład:
Aqua (Water), Paraffin Wax, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Camauba Wax, Stearic Acid, Bis-PEG- 12 Dimethicone Beeswax, Propylene Glycol, Triethanolamine, Glyceryl Dibehenate / Tribehenin / Glyceryl Behenate, Cetearyl Alkohol / Ceteareth-20, Hyaluronic Acid, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol / Methylparaben / Butylparaben / Ethylparaben / Isobutylparaben / Propylparaben. Water / Hydrolyzed Soy Protein / Propylene Glycol, DMDM Hydantoin, Panthenol

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że się spisał, ja nie używam odżywek, ani innych produktów tego typu bo mam na nie uczulenie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie ma zdjęć porównawczych .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje. Następnym razem na pewno się pojawią :)

      Usuń
  3. U mnie się sprawdził jako baza pod tusz, zbytniego odżywienia tez nie zauważyłam ale rzęsy mniej mi lecą a to już coś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam, staram się regularnie używać (ale tylko wieczorem) - jestem zadowolona. Na brwi nie nakładałam, ale koniecznie spróbuję. Rzęsy po tej odżywce są miękkie i bardziej elastyczne niż miałam wcześniej. Rzeczywiście mniej wypadają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zużyję moją pomadkę a alterry to skuszę się na tą odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej akurat nie miałam, ale miałam a właściwie jeszcze mam BODETKOLASH i super się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń