środa, 20 sierpnia 2014

Miss Sporty- Just Clear Mascara

Maskara Just Clear nadaje rzęsom naturalny wygląd i blask. Żelowa formuła pielęgnuje nadając piękny kształt i połysk. Nie rozmazuje się ani nie klei.

Transparentny tusz znajduję się w przezroczystym opakowaniu typowym dla mascar. Szczoteczka jest bardzo sztywna i wykonana z twardego sztucznego włosia.
Tusz kupiłam pod wpływem impulsu. Na co dzień w ogóle się nie maluję więc stwierdziłam że może taki transparenty produkt może być idealnym rozwiązaniem dla mnie. Niestety trochę się rozczarowałam rzęsy po nałożeniu produktu nie różnią się niczym od naturalnych. Jedyne co można zauważyć i to wyłącznie z bardzo bliskiej odległości to delikatne podwinięcie rzęs. Za to moje brwi bardzo polubiły ten tusz po nałożeniu go stają się bardzie ujarzmione. Zapach jest dość chemiczny i przy pierwszych stosowaniach miałam dziwne uczucie dyskomfortu. Konsystencja jest delikatnie żelowa a cały produkt oczywiście jest przezroczysty. Myślę że jeszcze skuszę się na produkty tego typu ale na pewno innej firmy może trochę lepszej. Jeśli znacie jakieś produkty tego typu to proszę napiszcie je w komentarz z wielką chęcią je przetestuję. Podsumowując produkt średnio sprawdza się jako tusz za to rewelacyjnie jako żel do brwi. Jednak nie polecam wam go myślę że na rynku można znaleźć lepsze kosmetyki typu transparentne tusze.  
Cena: 11zł
Plusy:
-Działanie na brwi
-Cena
-Dostępność
-Opakowanie
-Konsystencja
Minusy:
-Zapach
-Działanie na rzęsy
Ocena:
4/10

6 komentarzy:

  1. Ja nie mam przekonania do takich wynalazków:) Wolę standardowy czarny tusz, który chodź delikatnie podkreśli moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś jak mama nie pozwalała mi się jeszcze malować :D To używałam takich niewidzialnych maskar ;D i pamiętam że potem strasznie brudna była ta "żelowa " masa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś używałam ale zdecydowanie wolę tradycyjne maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tego wynalazku, ale jak widzę firmę miss sporty to mi się wszystkiego odechciewa :D Fajne mają chyba tylko lakiery i taką żółtą maskarę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam tego typu rzeczy. Coś do brwi by się przydało, ale zależy mi na mega utrwaleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam takich kosmetyków, nie wierzę, że zostawiają jakiś efekt na rzęsach a do brwi mam sprawdzony żel od wibo :)

    OdpowiedzUsuń