czwartek, 28 sierpnia 2014

Pantene- Szampon (Aqua light)

Pomaga wzmocnić cienkie i delikatne włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją, nie obciążając ich.

Opakowanie szamponu to klasyczna przezroczysta butelka o pojemności (400ml). Zamknięcie jest typu klik jednak bardzo ciężko chodzi i utrudnia korzystanie z produktu.
Szampon bardzo dobrze myję włosy i odświeża je. Podczas szorowania głowy pojawia się na prawdę duża ilość piany, ja bardzo lubię gdy takie produkty się pienią więc dla mnie to plus a dla mojej mamy z którą korzystam z szamponu to minus. Wszystko zależy do naszych upodobań. Zapach produktu jest bardzo miły w ogóle nie czuć chemii. Wydajność jest średnia starcza on na 3 miesiące przy korzystaniu 2 osób i myciu głowy co drugi dzień. Konsystencja jest na prawdę gęsta, żelowa. Dobrze rozprowadza się po włosach. Zauważyłam również że włosy po umyciu tym szamponem są bardziej podatne na stylizację czyli suszenie na szczotkę i prostowanie. Ogólnie szampon sprawdza się dobrze ale też nie rewelacyjnie jest on średniakiem i ani nie polecam ale też nie odradzam. Na pewno dobrze sprawdzi się u osób które tak jak piszę producent mają włosy cienkie i delikatne.
Cena: ok.14zł
Plusy:
-Wydajność
-Działanie
-Opakowanie
-Zapach
-Cena
-Dostępność
Minusy:
-Brak
Ocena:
7/10
Skład:
Aqua, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Sodium Citrate, Citric Acid, Sodium Xylenesulfonate, Parfum, Cocamide MEA, Sodium Benzoate, Tetrasodium EDTA, PEG-60 Almond Glycerides, Butylphenyl Methylpropional, Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Linalool, Hexyl Cinnamal, Limonene, Benzyl Salicylate, Magnesium Nitrate, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, Fumaric Acid

5 komentarzy:

  1. Chodź marka niby znana to jescze nigdzie go nie widziałam po sklepach.. Ja mam włosy cienkie więc być może i u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tego szamponu ! Ale brzmi na prawdę nieźle !! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampony z Pantene są świetne, teraz są chyba na niego promocje w Rossku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego szamponu, jak wykończę zapasy to wypróbuję z ciekawości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusi mnie ten szampon, ale boję się że moje włosy by się po nim puszyły

    OdpowiedzUsuń