piątek, 22 sierpnia 2014

Stara Mydlarnia- Peeling z solą z Morza Martwego

Doskonale wygładza i ujędrnia skórę, usuwając martwy naskórek. Skutecznie ją oczyszcza i rozjaśnia, pobudzając mikrokrążenie. Zapobiega wysuszaniu skóry, ułatwia wchłanianie substancji odżywczych. Skuteczny w walce z cellulitem.





Peeling znajduję się w plastikowym pojemniczku o pojemności (250ml). Zakrętka wykonana jest z cieniutkiej blaszki która utrudnia korzystanie z produktu bardzo ciężko otwiera się go gdy ma się suche ręce a co dopiero gdy są one mokre.
Peeling jest rewelacyjny, idealnie usuwa martwy naskórek, pozostawia skórę gładka, nawilżoną i to co mnie zaskoczyło wyraźnie rozjaśnioną. Oczywiście rozjaśnienie pojawia się po kilku użyciach. Dla mojej skóry samo stosowanie peelingu było dość nieprzyjemne i czasem pojawiały się podrażnienia. Gdy nakładałam peeling i go rozmasowywałam miałam wrażenie że moja skóra płonie, stawała się bardzo wrażliwa ale już po 5 minutach od zmycia produktu wracała do normy. Kosmetyk jest bardzo tłusty, drobinki peelingujące są delikatne ale jest ich naprawdę dużo. Zapach przyznam jest relaksujący. Wydajność jest dobra starcza spokojnie na pół roku systematycznego używania. Ja osobiście nie zauważyłam żadnej specjalnej pomocy w walce z cellulitem ale może jest spowodowane tym że mam go niewiele. Podsumowując polecam go osobą którym zależy na zadbanej i gładkiej skórze. Zachęcam również do zakupu tego produktu z myślą o domowym SPA. Na pewno nie jest to kosmetyk dla osób które mają bardzo wrażliwą skórę i skłonną do podrażnień ponieważ stosowanie tego peelingu może przynieść im więcej szkód niż korzyści.
Cena: 29zł
Plusy:
-Działanie
-Konsystencja
-Zapach
-Wydajność
-Cena
Minusy:
-Dostępność
-Piekące uczucie podczas stosowania
Ocena:
8/10
Skład:
Sodium Chloride, Maris Salt, Helianthus Annuus, Seed Oil, Glycine Soja Oil, Parfum, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Geraniol, BHT

7 komentarzy:

  1. Taki peeling i ja chętnie bym wypróbowała, wygląda i brzmi świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry, krótki skład, chętnie bym go wypróbowała :D Odrzucają mnie jednak zakręcane opakowania, na zatrzask są o wiele wygodniejsze, szczególnie pod prysznicem ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajny ale to pieczenie podczas uzywania mi sie nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mi chyba to pieczenie by się nie spodobało :(

    OdpowiedzUsuń