sobota, 18 października 2014

Nivea Visage- Anti-Spot krem przeciw niedoskonałością na dzień

Skóra pozostaje wyraźnie gładka w dotyku i wolna od niedoskonałości
Aktywny ekstrakt uzyskiwany jest z magnolii, rośliny znanej ze swoich właściwości antybakteryjnych. Nie zatyka porów.




Krem znajduję się w tubce o pojemności (40ml). Tubka dzięki swoim rozmiarom świetnie zmieści się do naszej codziennej kosmetyczki nie zajmując za dużo miejsca.


Krem idealnie sprawdzi się u osób które posiadają skórę mieszaną, skłonną do przesuszeń. Podczas systematycznego stosowania kremu można świetnie uzupełniać nawilżenie skóry które utrzymuję się przeciętnie 8 godzin. Co moim zdaniem jest świetnym wynikiem jak na krem do twarzy. Konsystencję produktu można porównać do lekkiego żelu. Kolor kremu to delikatny niebieski kolor. Zapach kremu jest lekko chemiczny ale bardzo świeży. Bardzo szybko się wchłania co jest kolejny plusem ponieważ jak pewnie wiele z nas nie lubimy czekać rano godziny zanim krem się wchłonie i będzie można kontynuować przygotowania do wyjścia. Zgadzam się również z producentem że skóra po użyciu kremu staje się gładka i przyjemna w dotyku jednak co do usuwania niedoskonałości nie zgodzę się ponieważ moja twarz czasem przypomina istne pole minowe a krem nie pomaga mi w walce z nimi a także w obronie mojej skóry przed postawaniem nowych nieprzyjaciół (wągry). Moim zdaniem największym plusem tego kosmetyku jest to że na prawdę matuję naszą skórę na minimum 3 godziny. Podsumowując krem jest świetnym rozwiązaniem  dla młodych kobiet których skóra nie jest bardzo wymagając a potrzebuję jedynie nawilżenia i zmatowienia. Ja osobiście bardzo zachęcam was do kupna tego produktu i przetestowania go na własne skórze na pewno się nie rozczarujecie.
Cena: 15zł
Plusy:
- Konsystencja
-Działanie
-Wydajność
-Cena
-Dostępność
Minusy:
-Zapach
-Pomoc z niedoskonałościami
Ocena:
8/10
Skład:
Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Alcohol Denat., Distarch Phosphate, Methylpropanediol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Magnolia Officinalis Bark Extract, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Octocrylene, Dimethiconol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Carbomer, Sodium Polyacrylate, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Parfum, CI 42090.

5 komentarzy:

  1. Nie miałam tego kremiku, ale produkty z tej kategorii wiekowej już nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez czas blogowania przekonałam się że kategorie wiekowe kosmetyków nie zawsze są barierami :)

      Usuń
  2. Mam go, u mnie się wogóle nie sprawdził. Jedyne co robił to matował skórę najwyżej na 2 godziny, a moim zdaniem powinien robić to przynajmniej przez pół dnia. Do tego po nałożeniu miałam uczucie maski na twarzy i wogóle nie zapobiega niedoskonałościom. Jak dla mnie kompletna klapa.

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii miałam kiedyś jakiś produkt do mycia twarzy. Pamiętam że bardzo lubiłam jego zapach, generalnie sprawdzał się dobrze do mycia buźki, jednak nie zauważyłam, żeby jakoś wpływał na niedoskonałości. Pomijając ten fakt, produkt sam w sobie fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tej serii, u mnie niestety kosmetyki Nivea generalnie się nie sprawdzają, ale tej serii trzeba przyznać jedno- obłędnie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń