piątek, 24 października 2014

Ziaja- Multi modeling (ekspresowe serum do ciała antycelulitowe)

Produkt multimodelingu łączy w sobie działanie substancji o różnych funkcjach z zakresu kosmetologii, dermatologii i flebologii. Zawiera składniki o udowodnionej, wysokiej skuteczności antycellulitowej oraz substancje poprawiające dynamizm mikrokrążenia. Lekka konsystencja serum i bardzo świeży, niespotykany zapach daje uczucie komfortu i swobody.

Serum znajduję się w plastikowej buteleczce o pojemności (270ml). Grafika opakowania bardzo przypadła mi do gustu jest ona minimalistyczna. Jedyny minus to ciężko chodzące zamknięcie.
Serum sprawdza się dobrze jednak nie zauważyłam żadnego wyszczuplenia czy ujędrnienia. Jest to zwykły balsam do ciała który na prawdę bardzo dobrze nawilża jednocześnie pozostawiając naszą skórę jedwabiście gładką i przyjemną w dotyku. Zapach serum jest przyjemny i odprężający co świetnie sprawdza się podczas snu. Konsystencja jest typowa dla produktów do ciała. Gęsta, zbita ale idealnie rozprowadzająca się po ciele. Kolejnym plusem jest to że na prawdę szybko się wchłania więc nie ma mowy o żadnych tłustych plamach na piżamie lub pościeli. Wydajność serum jest kiepska starcza on ledwo na miesiąc przy systematycznym stosowaniu i rozprowadzaniu go po całym ciele. Ja na pewno jeszcze nie raz powrócę do tego produktu na prawdę jestem nim zauroczona spełnia on wszystkie moje wymagania nawet dotyczące grafiki opakowania więc czego chcieć więcej?. Polecam go wszystkim kobietą na pewno się nie zawiedziecie a może tak jak ja zakochać się w nim.


Cena: 10zł
Plusy:
-Opakowanie
-Nawilżenie
-Cena
-Dostępność
-Zapach
-Konsystencja
Minusy:
-Modelowanie ciała
Ocena:
10/10

8 komentarzy:

  1. szkoda że nie ujędrnia, ale szkoda znaleźć produkt który faktycznie działa w tym zakresie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to że opakowanie ciężko się otwiera jest akurat ok, nie raz juz zdarzyło mi się, że kosmetyk wylał mi się w kosmetyczce podczas podróży:)) Jeśli skóra jest jedwabiście gładka w dotyku po użyciu, to nie potrzebuję już działaia ujędrniającego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby ujędrnić to polecam bańkę chińską i ćwiczenia. Cudowne balsamy co najwyżej mogą dobrze nawilżyć i odżywić skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dawna myślałam aby wybrać się na zabieg z bańkami ale jak o większości zwyczajnie brakuje mi czasu a co do ćwiczeń to już dawno odkryłam ich cudowne efekty :)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie działał ujędrniająco :) No ale już to, że na prawdę nawilżał i poprawiał kondycję skóry to już plus... Wiadomo jak dużo jest przekłamanych 'bubli' :)
    Obserwuję :)
    Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszę z informacją iż Paznokciowy Team został zamknięty. Wspólnie z Zaczarowaną podjęłyśmy decyzję o zakończeniu Paznokciowego Teamu.
    Niestety czasy jego świetności już dawno minęły i już naprawdę garstka dziewczyn angażowała się w ten projekt wobec tego nie ma sensu na siłę tego ciągnąć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znasz może coś po czym efektownie znikają a przynajmniej stają się mniej widoczne rozstępy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na prawdę próbowałam wielu kosmetyków jednak nic nie podziałało. Pamiętajmy również że rozstępy to poważne uszkodzenie skóry i są bardzo nikłe szansę że nasza skóra będzie idealna i rozstępy będą niewidoczne. Mi trochę pomagają peelingi gruboziarniste i zaraz po nich nawilżam skórę drenującym koncentratem antycellulitowym z Tołpy. Najważniejsza jest również regularność, walka z rozstępami niestety trwa bardzo długo aby można było zauważyć chociaż jakiś mały zadowalający efekt. :)

      Usuń