środa, 22 października 2014

Ziaja nuno- Żel myjący antybakteryjny

Żel myjący antybakteryjny do cery zanieczyszczonej, skłonnej do wyprysków.
Dokładnie oczyszcza i odblokowuje pory oraz zapobiega rozwojowi bakterii. Usuwa nadmiar substancji tłuszczowych. Nie narusza warstwy ochronnej naskórka. Nie wysusza skóry.
W efekcie pory są dokładnie oczyszczone, a skóra gładka i nie wysuszona.

Żel znajduje się w klasycznej plastikowej buteleczce o pojemności (200ml). Opakowanie zostało również ozdobione sympatyczną grafiką która nie przytłacza ale cieszy oko.

Żel bardzo delikatnie oczyszcza nasza skórę jednak idealnie usuwa sebum, zanieczyszczenia czy resztki makijażu. Jego zapach jest ciężki do opisania ale jest on bardzo przyjemny. Jego konsystencja jest bardzo kleista i gęsta jednak na twarzy rozprowadza się bez żadnego problemu. Kolor żelu jest lekko żółty. Największym plusem jest jego wydajność starcza on spokojnie na co najmniej 4 miesiące przy systematycznym stosowaniu rano i wieczorem. Muszę się zgodzić z producentem że ten produkt pomaga w walce z wypryskami przy stosowaniu go około 2 tygodni można zauważyć poprawę. Skóra po umyciu za pomocą żelu staję się gładka, matowa i zadbana. Podsumowując kosmetyk świetnie sprawdzi się u kobiet które mają problem z wypryskami na swojej buzi będzie to ich świetny obrońca.  
Cena: 7zł
Plusy:
-Wydajność
-Zapach
-Konsystencja
-Cena
-Dostępność
-Działanie
Minusy:
-brak
Ocena:
9/10
Skład:
 Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, PEG-40 Glyceryl Cocoate, Sodium Coceth Sulfate, Methyl Gluceth-20, Propylene Glycol, Salvia Officinalis Extract, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Caprylyl Glycol, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, Panthenol, Disodium EDTA, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Geraniol, Citric Acid

5 komentarzy:

  1. Nie miałam z nim do czynienia, ale z Ziają jestem raczej ostrożna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam w gimnazjum to używałam tego żelu ;D Ale nie wpływał on jakoś specjalnie na kondycję mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powracam do starych kosmetyków ostatnio działają najlepiej na moją skórę :)

      Usuń