sobota, 14 marca 2015

Lanvin - Marry me!

Lanvin Marry Me ""Wyjdź za mnie"" to kompozycja kwiatowa, uwodzicielska i romantyczna. Zawiera nuty brzoskwini, pomarańczowej esencji, frezji, drzewa cedrowego, ambry, piżma, magnolii, jaśminu Sambac i płatków róż. To prawdziwy i współczesny ślubny bukiet.
 

 
Flakonik ma pojemność (75ml). Jest on dość nie typowy ponieważ jego kształt to kokardka. Dużo uroku dodaje fioletowa kokardka która jest bardzo subtelna jednak dodaje dużo kobiecości.
 
 
Perfumy kupiłam tak na prawdę w ciemno. Był to zakup który miał uczcić mój mały sukces. Jednak nie żałuje wydajnych pieniędzy i na pewno jeszcze nie jednokrotnie do nich powrócę. Może na początku zacznę od flakonika mi osobiście bardzo on się podoba jest on kobiecy ale też nie przesłodzony i przesadzony. Fioletowa kokardka na pewno dodaje dużo uroku i jest ona takim typowo kobiecym gadżetem. Zapach po pryśnięci jest bardzo intensywny i mocny jednak z czasem staję się on co raz bardziej subtelny, delikatny. Z łatwością można wyczuć słodkie akcenty w których na prawdę można się zakochać. Są one na prawdę trwałe przy moim dość intensywnym i szybkim życiu sprawdzają się rewelacyjnie. Pod czas dnia czuje je na sobie przynajmniej 5 godzin, na ubraniach lub chustach wyczuwalne są przynajmniej 2 dni. Co mogę wam więcej powiedzieć są one na pewno skierowane do kobiet które lubią uwodzić, nie boją się swojej kobiecości i lubią dość intensywne perfumy. Na pewno tego zapachu  nie można nazwać wulgarnym jest on na prawdę subtelny i kobiecy nie czuć żadnej natrętnej woni alkoholu co mnie osobiście bardzo odrzuca od niektórych perfum. Myślę że sprawdzają się idealnie dla kobiet w każdym wieku począwszy od nastolatek a kończąc na paniach które mogą się pochwalić już wnukami. Ja osobiście kupiłam te perfumy już dwukrotnie na prezent i był to strzał w dziesiątkę więc jak najbardziej polecam wam kupno tych perfum czy to dla siebie, mamy czy koleżanki. 
 
 
 
Cena: 116zł
 
Plusy:
-Zapach
-Trwałość
-Flakonik
-Cena
-Dostępność
 
Minusy:
  Brak
 
 
Ocena:
10/10
 

5 komentarzy:

  1. ciekawe jak pachnie.. szkoda, że monitor nie przesyła zapachów^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest na mojej liście zachcianek i mam nadzieję, że na urodziny w koncu go sobie sprawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę tego zapachu. Muszę go sprawdzić bo lubię takie nutki zapachowe, wię perfumka powinna zagościć u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzałem, pachnie świetnie. Idealnie spisał się jako prezent.

    OdpowiedzUsuń