sobota, 28 marca 2015

Ziaja- Skoncentrowany krem oliwkowy

Polecamy lekki, nietłusty krem z esencją z liści zielonej oliwki. Zapewnia prawidłowe nawilżenie, ochronę i regenerację. Idealny na każdą pogodę, dla każdego rodzaju skóry, w każdym wieku.
 
 
Krem znajduję się w klasycznej tubce o pojemności (50ml). Zamknięcie niestety po dwóch otwarciach   już się nie zamyka więc nie sprawdzi się podczas podróży. Plusem są rozmiary tubki jest ona na prawdę mała więc bez problemu możemy ją wepchnąć nawet do samej walizki kiedy nasza kosmetyczka pęka w szwach.
 
 
 
Krem jest dla mnie na prawdę wybawieniem które przynosi mi za każdym razem kiedy moja skóra jest tak przesuszona że widać to z gołym okiem. Ten produkt na prawdę bardzo dobrze nawilża i łagodzi. Oczywiście trzeba go stosować w miarę regularnie aby zobaczyć efekty. Jego konsystencja jest bardzo zwarta i gęsta dla tego ciężko rozprowadza się po skórze co jest jego największym minusem. Zapach nie zachęca, moim zdaniem jest on chemiczny i nie wyczuwam tam żadnej nuty oliwki ale nie można mieć wszystkiego. Jego wydajność jest średnia od kiedy stosuję go na prawdę regularnie znika w oka mgnieniu ale zależy to jedynie od nas. Bardzo zaskoczyło mnie to że mimo tego że szybko się wchłania jest skoncentrowany i rewelacyjnie nawilża to jego działanie utrzymuje się góra jeden dzień. Jestem świadom że moja skóra jest skrajnie przesuszona ale moim zdaniem te działanie nawilżające mogło by być lepsze. Nie zgadzam się także z tym że ten produkt nadaje się dla kobiet w każdym wieku. Sądzę że dobrze sprawdzi się u kobiet młodych jednak dla pań po 30 może zwyczajnie nie przypaść do gustu ponieważ nie będą widzieć żądnego efektu. Podsumowując krem przeznaczony jest dla kobiet młodych które mają skórę suchą lub mieszaną i nie spodziewają się nawilżenia po jednym użyciu na długo czas. Ten produkt wymaga systematyczności. Ja osobiście nie powrócę do tego kremu i dalej poszukuję złotego środka na moje przesuszenia.  
 
 
Cena: ok.8 zł
 
Plusy:
-Działanie
-Opakowanie
-Cena
-Dostępność
 
Minusy:
-Wydajność
-Zapach
 
Ocena:
7/10
 
 
Skład:
liście zielonej oliwki, system nowoczesnych filtrów UV, emolienty, witaminy
 

4 komentarze:

  1. Ja niestety nie jestem przekonany do tej marki ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda mi się, bo mam lekko zrogowaciały naskórek po pracach w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń