piątek, 1 stycznia 2016

OPENBOX - semilac.pl

Jeszcze w czasie świąt zamówiłam lakiery hybrydowe z firmy semilac jako mój mały prezent gwiazdkowy. Paczka dotarła do mnie w czwartek przed południem. Oczywiście w paczce poza lakierami znalazło się dużo gratisów jak to firma ma w zwyczaju. Bardzo mile zaskoczyło mnie to że jeden lakier dostałam gratisowo, był on zapakowany w przepięknego mikołaja którego będziecie mogły zobaczyć poniżej. Jest to kolor 039 czyli sexy red nad którym zakupem sama długo się zastanawiałam a tu akurat taka niespodzianka. Semilac zaczął również dodawać do zamówień swoją gazetę, smycz z logiem i oczywiście nie mogło zabraknąć trochę ulotek i naklejki z logiem producenta. Zamówione przeze mnie lakiery to klasyczny 135 Frappe i bardzo długo oczekiwany 076 Black Coffee. Teraz oczekuje jedynie zamówienia z eZebra.pl którego czas realizacji pozostawia wiele do życzenia.
 
 
 


 

4 komentarze:

  1. frappe najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej klasyczny lakier jakiego jestem posiadaczką.:)

      Usuń
  2. Posiadam Sexy Red i powiem szczerze, że jest to kolor który się kocha albo nienawidzi :) Jest wyrazisty... A to nie pasuje do każdej okazji :P

    OdpowiedzUsuń