wtorek, 30 sierpnia 2016

Nacomi - Profesjonalna maska algowa do cery trądzikowej

Maska przeznaczona jest do pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej. Jej formuła zawiera olejek eteryczny z drzewa herbacianego, błoto morskie, mentol i liście wierzby, które normalizują pracę gruczołów łojowych, oczyszczają skórę, łagodzą stany zapalne, wspomagają gojenie niedoskonałości i zapobiegają powstawaniu nowym. Algi morskie zapewniają odpowiednie nawilżenie skóry, wygładzają ją, przywracają jej elastyczność i zdrowy wygląd.
 
 

 
To wszystko obiecuję nam producent a jak jest na prawdę? Dzisiaj pod lupą znajdzie się właśnie ta maseczka która nie raz uratowała mnie z kryzysowej sytuacji. Posiadaczką tej maseczki zostałam ponad pół roku temu więc wydajność jest na prawdę rewelacyjna oczywiście nie zawszę robiłam ją dwa razy w tygodniu jak to poleca wielu producentów. Nie oszukujmy się wiele z nas jest zapracowanych i nie ma czasu na takie luksusy jak zrobienie sobie małego wieczornego SPA i nałożenie maseczki na naszą zmęczona skórę twarzy. Przechodząc do konkretów to maseczka ma na prawdę nie przyjemny zapach. Osobiście przypomina mi taki apteczny zapach, takiego lekarstwa. Który na początku bardzo mnie drażnił ale na szczęście dość szybko się ulatnia. Maseczka kiedy zasycha nie ściąga nam mocno skóry twarzy bardziej staje się taka gumową osłonką którą bardzo ciężko zmyć. Jej działanie to po prostu magia i na pewno wszystkie będziecie zadowolone jeśli jesteście posiadaczką takiej cery jak moja. Moja skóra jest bardzo wybredna na ogół jest przetłuszczająca się jednak kiedy nadchodzą zmiany pór roku automatycznie staje się sucha, zaczerwieniona, pełna czerwonych wyprysków, a ta maseczka to wszystko neutralizuję. Skóra staje się głęboko oczyszczona co widać już po ściągnięciu maski, jest miękka jak aksamit i wygląda na rozświetloną i promienną. Te nawilżenie może wynikać również z tego że maseczek nigdy nie rozrabiam z samą wodą zawsze dodaję jakiś olej. Teraz najczęściej jest to olej kokosowy którego testu możecie spodziewać się niebawem ponieważ została mi go na prawdę resztka. Moim zdaniem maseczka z Nacomi sprawdza się rewelacyjnie, na pewno do niej powrócę. Dałam ją na prezent już nie jednej mojej koleżance i tak samo chwalą ją sobie jak ja. Więc nie ma na co czekać jest ona na prawdę sprawdzona przeze mnie i z czystym sercem i sumienie zachęcam was do kupna tego produktu. Nie czekajcie tylko kupcie i same sprawdźcie czy u was działa tak samo dobrze jak u mnie.
 
 
   
Skład:
 
 
 
Cena: 20.99zł
 
Listy sklepów które w swojej ofercie mają ten produkt:
 
 
 

2 komentarze:

  1. Ja również ma cerę tłustą, ze skłonnością do wyprysków. Warto rozważyć zakup takiej maski.
    zapraszam do mnie:
    http://pudeleczkoroznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie miałam jeszcze produktów do twarzy z tej firmy. Wprawdzie posiadam olejek macadamia, ale na twarz nie zdaje egzaminu.
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń