czwartek, 25 sierpnia 2016

NeoNail - Wine Red

Podczas poniedziałkowych zakupów stałam się szczęśliwą posiadaczką nowych lakierów hybrydowych jak i nowych efektów np. efekt syrenki i chromu. Jednak zdecydowałam się na nową firmę a mianowicie NeoNail już od dłuższego czasu przeglądałam ich ofertę jednak zawsze powracałam do dobrze znanego mi Semilaca. Podczas zakupów w galerii zauważyłam stoisko wyżej wymienionej firmy i po obejrzeniu wzorników już zdecydowałam że trzeba coś kupić. Moim pierwszym miłym zaskoczeniem było fakt że wzornik tak na prawdę niczym nie różni się od koloru który możemy uzyskać na paznokciu przy standardowych dwóch warstwach. Moim zdaniem jest to najważniejsze ponieważ przy Semilacu już parę razy zdarzyło mi się że wzornik a paznokieć to dwie różne bajki, ale przejdźmy do konkretów dzisiaj chciałam przedstawić wam wynik mojej pracy z lakierami z NeoNail. Moją asystentką i królikiem doświadczalnym została moja mama więc jestem dumna że zaufała mi i pozwoliła sobie wykonać manicure.


Oto efekt mojej pracy przy miłych babskich pogaduszkach. Standardowo użyłam bazy i topu z Semilaca który jak na razie sprawdza mi się rewelacyjnie ale o nim w innym poście. Sam kolor moim zdaniem jest przepiękny, a jego kolor w 100% zgadza się z jego nazwą. Jest to właśnie mocna nasycona czerwień która od pierwszego spojrzenia urzeka swoja prostotą i pięknem. Jest to kolor zdecydowanie dla kobiet ceniących elegancję i klasykę. Lakier świetnie współpracuje nie pozostawia żadnych smug, ma idealne krycie już po pierwszej warstwie i tak na prawdę druga warstwa jest tylko do podbicia głębi kolory. Idealnie także rozprowadza się po płytce nigdzie się nie rozlewa ani nie ściągą podczas utwardzania.

 

Następnie zdecydowałyśmy się na przetestowanie nowego efektu a mianowicie syrenki. Jest to moja pierwsza syrenka i jeśli mam być szczera to trochę się rozczarowałam ale bardziej kolorem który uzyskałam niż samym produktem. Wydaje mi się że syrenka z niebieskimi drobinkami po prostu nie pasuje do tego koloru i spowodowała że stał się siny. Jednak czekam na wasze opinię na ten temat.



Podsumowując ten manicure jest dla kobiet jak już szybciej mówiłam eleganckich i ceniących klasykę. Moim zdaniem świetnie sprawdzi się do pracy w biurze, restauracji czy w innym miejscu pracy ponieważ właśnie taki kolor kojarzy mi się z kobietą pewną siebie, zadbaną i świadomą swojej kobiecości. Przy jakimś wyjściu czy może wieczornym spotkaniu ze znajomymi można ożywić to dodając właśnie syrenki i już na paznokciu coś się dzieje już coś połyskuje i nie jest tak monotonie i oficjalnie.  
 
 
 
EFEKT SYRENKI - 7.99ZŁ
WINE RED NEONAIL - 27.90ZŁ
 
 
 

2 komentarze:

  1. Może zdjęcie tego nie oddaje ale to ciekawe, że kolor wzornika pokrył się z uzyskanym efektem a sam lakier ma rzeczywiście ładny kolor no i widać, że został on starannie nałożony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że interesuje Cię tematyka paznokci hybrydowych. Zapraszam do mnie, bedzie mnóstwo testów, inspiracji i recenzji. Pozdrawiam

    www.seminails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń