środa, 26 października 2016

Golden Rose - Korektor do twarzy

Liquid Concealer to korektor w płynie przeznaczony do pokrycia drobnych zmian skórnych czy do rozjaśnienia cieni pod oczami.
Specjalnie zaprojektowany aplikator w pędzelku ułatwia jego nakładanie.
 

 
Korektor z Golden Rose był tak na prawdę moim drugim produktem do makijażu jaki kupiłam. Nie należy on do tej górnej pułki ale dla mnie jego przystępna cena jest właśnie plusem. Jedyny i tak na prawdę najważniejszy minus to jego dostępność. Spotkałam się z nim jedynie na wyspach w galeriach z produktami tej marki lub na oficjalnej stronie. Mój kolor to 04 i jest to dla mnie idealny odcień korektora. jego aplikator nie przekonuje mnie ponieważ mam wrażenie że tak na prawdę dużo produktu się marnuje zostając i zasychając na tym pędzelku. Rozprowadza się na prawdę fajnie i jego aplikacja nie budzi żadnych zastrzeżeń jak również jego wytrzymałość. W ciągu dnia nie zbiera się w żadnych zmarszczkach ani nie sprawia nieprzyjemnego uczucia obciążenia. Jednak jego krycie jest na prawdę znikome jak dla mnie osoby która ma na prawdę widoczne cienie i moje oczy zawsze wyglądają na zmęczone a ten korektor mnie nie ratuje. Na pewno świetnie sprawdzi się u osób które nie mają aż taki widocznego problemu.  
 
 

 

Cena: 15.90zł
 
 
Linki gdzie możecie zakupić korektor:
- ekobieca

6 komentarzy:

  1. Jedyna rzecz jaką mam z Golden Rose to pomadki. Jednak nie ukrywam, że jestem ciekawa jak u mnie sprawdziłby się ten korektor.
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na duże cienie pod oczami polecam L'oreal Lumi Magique :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że ma słabe krycie... przez to się on u mnie nie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie ten korektor znalazł się w bublach

    OdpowiedzUsuń
  5. mm w sumie to korektorów nie stosuje

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię korektorów pędzelkiem ;/

    OdpowiedzUsuń