wtorek, 18 października 2016

Rossmann -49%

Tak jak wszyscy ja też ruszyłam na promocję do drogerii Rossmann. Zaopatrzyłam się w stosunkowo dla mnie nowe produkty ponieważ może mniej więcej od miesiąca maluję się regularnie. Brałam udział w każdym tygodniu promocji począwszy od ust a kończąc na twarzy i tutaj miałam małe przeszkody. Oczywiście pokaże wam co kupiłam ale co do recenzji powstrzymam się a zrecenzuję odbiór paczek w drogerii.
 
Zaczynamy standardowo od zakupów. Oczywiście czekam na wasze opinie na temat tych produktów i zachęcam do zostawiania komentarzy.

OCZY









USTA



TWARZ










 
Dla wytrwałych oczywiście pojawia się recenzja paczek. Czas w którym paczka jest gotowa jest na prawdę ekspresowy w ciągu dwóch godzin moja paczka była już gotowa i czekała na mnie. Jedyny minus moim zdaniem to że produkty zamawiane przez nas są ściągane z wystaw. Każdy z nas zna ten typ kobiet których nie obowiązuje tester a każdy produkt przez nie jest otwierany i sprawdzany pod każdym względem i właśnie tu jest sedno problemu ponieważ nie mam pewności czy nasz produkt nie był takim testerem.
 
Tak jak wspominałam powyżej miałam małe problemy przy tygodniu w którym mogłyśmy zakupić podkłady, korektory i pudry a to dlatego że w mojej drogerii nie było zwyczajnie szafy Bourjois i nie miałam jak kupić tych produktów. Kiedy podeszłam do pani pracującej w drogerii usłyszałam że nie są w stanie ściągnąć mi w czasie trwającej promocji tych produktów i na pewno przyjdą po promocji. Zdenerwowana skorzystałam z usług kuriera i paczka była u mnie w przeciągu dwóch dni. Więc pytam jak pracownicy nie są w stanie tego załatwić.
 
 
Mam do was również pytanie czy były byście zainteresowane aby powstał na Instagramie profil kosmetyczki w podróży. Oczywiście wiąże się to z dużo większą moją aktywnością co za tym idzie konkursami i dużo większą ilością postów. Na odpowiedź oczywiście czekam w komentarzach.


4 komentarze:

  1. mam puder z Rimmel jest świetny, ja też coś upolowałam ale większość z podkładów ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie zsmieszczasz recenzji a propos konkretnych produktów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna paletka, jednak jestem ciekawa pigmentacji tych cieni :)
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń