piątek, 21 października 2016

Scholl Velvet Smooth - elektroniczny pilnik do stóp

W prosty sposób zadbaj o wyjątkowo gładkie stopy. Obrotowa głowica Velvet Smooth z mikrościernymi cząsteczkami o długotrwałym działaniu teraz zawiera drobno zmielone kryształki diamentu o znakomitym działaniu złuszczającym. Natychmiast usuwa twardą skórę, pozostawiając gładkie i miękkie w dotyku stopy. Urządzenie jest wyjątkowo łatwe w użyciu.
 
 
 
Pilnik zakupiłam przy okazji wyprzedaży -49% w Rossmannie niestety sam pilnik nie był objęty promocją. Jego cena nie należy do najmniejszych ale tak na prawdę nie oszukujmy się nie jest to niezbędnik w naszym codziennym życiu a jedynie ułatwienie. Na początku nie byłam do niego przekonana miałam wrażenie że w ogóle nie zdziera martwego naskórka a zakupiłam tą wersję dla bardziej zrogowaciałego naskórka więc w tamtej chwili nawet nie chciałam myśleć jak działa inna jego wersja. Nie myślcie jednak że będą same minusy. Mogę szczerze powiedzieć że po dwóch tygodniach jego stosowania uzależniłam się od niego i teraz piątkowy wieczór bez małego pedicure to dzień stracony. Dbanie o stopy dzięki temu małemu urządzeniowi weszło na stałe do mojej wieczornej rutyny. Jest to niewyobrażalna wygoda i oszczędzenie naszego czasu. Nie męczę się już z zwykłym pumeksem który nie raz skutecznie mnie odstraszał. Pilnik nie zdziera od razu całego zrogowaciałego naskórka ale jeśli stosujemy go systematycznie różnica jest znaczna. Nigdy nie miała tak na prawdę mięciutkich stóp jak pupcia niemowlaka a teraz jestem na prawdę bliska tego. Sam pilnik jest bardzo prosty w obsłudze jednak trzeba uważać aby nie dociskać go z całej siły do stopy a delikatnie nim jeździć uwierzcie mi na słowo bardzo usprawnia to pracę z tym urządzeniem. Głowice po każdym użyciu należy wyjąć i wyczyścić pod bieżąco wodą a resztę zwyczajnie obmywam wilgotną ściereczką aby ten naskórek nigdzie nie pozostał. Jednym słowem jeśli któraś z was ma jakieś wolne pieniążki które może przeznaczyć na coś dla siebie to na prawdę rozważcie zakup tego gadżetu. Bez wątpienia wasz pedicure będzie dużo prostszy i przyjemniejszy niż siedzenie i tarcie pięt pumeksem.
 
 
Cena: ok. 100zł
 
Linki gdzie możecie zakupić pilnik:
- rossmann (cena jest zawyżona)
 
 

1 komentarz:

  1. Nigdy nie miałam takiego elektrycznego pilnika. Trochę drogi jest...

    OdpowiedzUsuń