środa, 14 grudnia 2016

Barwa Siarkowa - Żel i Tonik

Tonik siarkowy antytrądzikowy marki Barwa dokładnie oczyszcza skórę, zwęża rozszerzone pory, a także działa przeciwzapalnie. Dodatkowo odświeża, tonizuje, zmniejsza rozwój zaskórników oraz wygładza skórę twarzy, szyi i dekoltu. Sprawia, że skóra jest świeża i czysta skóra bez uczucia ściągnięcia, a błyszczenie zostaje zmniejszone.
 
Żel Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry tłustej i trądzikowej. Działanie składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Żel działa antybakteryjnie i złuszczająco, reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejszając wydzielanie sebum. Ogranicza rozwój bakterii odpowiedzialnych za trądzik, a jednocześnie nawilża i wygładza skórę, zapobiegając uczuciu ściągnięcia. Ponadto ma działanie przeciwzapalne i łagodzące.
 
 
 
 
 
 
Żel i tonik z Barwy Siarkowej od dwóch miesięcy to moja codzienna rutyna pielęgnacyjna zarówno rano jak i wieczorem. Przez długi czas używałam produktów z Ziaji, ale stwierdziłam, że czas na zmiany. Po sprawdzeniu opinii innych internautek zdecydowałam się właśnie na produkty siarkowe. Na początku powiem trochę o zapachu który na prawdę mnie zaskoczył. Myślałam, że będzie on specyficzny i dość intensywny czego na prawdę nie lubię w takich produktach. Ja zawsze stawiam na świeżość która pobudzi mnie do dalszych działań ale w rzeczywistości zapach tych produktów co prawda jest dość mocny ale kiedy go czuję od razu w głowię mam wrażenie czystości myślę, że rozumiecie o co mi chodzi. Tak samo pachnie żel i tonik więc nie będę rozpisywać tego tematu na dwa produkty. Podobnie jest z działaniem rozumiem, że jest to seria i kosmetyki mają się uzupełniać ale pierwszy raz spotkałam się z takim uzupełnieniem. Produkty same w sobie nie są  specjalne zaliczyła bym je do zwykłych drogeryjnych średniaków ale razem na prawdę sobie radzą. Oczywiście nie jest to super redukcja przetłuszczania się skóry lub całkowita minimalizacja porów. Jednak jako codzienne produkty sprawdzają się dobrze. Od samego początku poruszam temat ich uzupełniania się ponieważ zachęcam was do kupna ich właśnie razem. Żel dobrze oczyszcza i odświeża skórę. Jest on łagodny więc świetnie sprawdza się podczas odświeżania buzi w ciągu dnia. Tonik pozostawia uczucie świeżości i oczyszczenia więc tak na prawdę te dwa produkty nie różnią się od siebie na pozór niczym ale jakoś osobno nie przemawiają do mnie jedynie w duecie mają jakieś działania które obiecuję nam producent czyli  zmniejszają rozwój zaskórników i zwężają pory co ku mojemu zaskoczeniu sprawdziło się. Z ręką na sercu mogę powiedzieć że w przeciągu tych dwóch miesięcy wyskoczyły mi jedynie dwa problemy które na prawdę szybko zniknęły. Utrzymanie nawilżenia jest znikome ale nie oszukujmy się nie do tego te produkty są. Dla mnie tonik i żel ma jedynie oczyszczać i tonizować do nawilżenia są kremy. Podsumowując są to trochę lepsze średnie kosmetyki drogeryjne które specjalnie nie skradły mojego serca i raczej powrócę do starej dobrej Ziaji. Na pewno ta seria sprawdzi się u nastolatek i młodych kobiet których skóra nie potrzebuje aż tak wiele pomocników, a także dla zabieganych które nie chcą poświęcać za dużo czasu na poranna rutynę, a wieczorem chcą jak najszybciej położyć się do łóżka.
 
 
 
 
 
Cena:
Żel - 13,50zł
Tonik - 14,99zł
 
Skład:
 
Żel -
Aqua, Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Propylene Glycol, Lauramidopropyl Betaine, Panthenol, Triticum Vulgare, Sulfur, Peg-30 Castor Oil, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Peg-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene, Ci 15985.
 
Tonik -
Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Vaccinium Myrtillus Extract, Saccharum Officinarum Extract, Citrus Aurantium Dulcis Extract, Citrus Medica Limonum Extract, Acer Saccharium Extract, PEG-40Hydrogenated Castor Oil, Sulfur, PEG-30 Castor Oil, Tetrasodium EDTA, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citral, Limonene Linalool, CI 15985
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz