wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołajki 2016

Tak jak mogłyście się domyśleć w tym roku staram się powrócić do świata blogów kosmetycznych z mocnym postanowieniem poprawy w przyszłym roku. Nie mogło więc zabraknąć małych prezentów związanych z dzisiejszym świętem.

Na początku chcę życzyć wszystkim dzisiejszego dnia pełnego uśmiechów  i tak wspaniałych prezentów jaki ja dostałam. Na prawdę byłam miło zaskoczona kiedy odebrałam swoją paczuszkę i wreszcie mogłam ją otworzyć.  
 
Po otwarciu zobaczyłam małe różowe pudełeczko zapakowane w przepiękny różowy papier z białymi kropeczkami. Dodatkowo otrzymałam personalizowany liścik który oczywiście wywołał ogromny uśmiech. Niby nic a tak cieszy.



 
Na samym wierzchu jak możecie zobaczyć jest film reżyserii Woody'ego Allena - Zakochani w Rzymie oraz liścik. Film na pewno umili mi najbliższy piątkowy wieczór.




Powoli przechodzimy do zawartości przesyłki. W środku znalazłam gąbeczkę do makijażu która ucieszyła mnie najbardziej ponieważ na prawdę poważnie zastanawiałam się nad kupnem tego gadżetu. Dodatkowo dostałam olej kokosowy który używam już od kilku ładnych miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolona oraz kilka drobiazgów i próbek. Na przykład w środku znalazłam krem pod oczy z firmy która bardzo mnie ciekawi a mianowicie z Resibo, maseczkę z Eveline, kremy brązujące z Ziaji oraz ściereczkę do zmywania makijażu wyłącznie przy użyciu wody. Moją uwagę w szczególności przykuł lakier hybrydowy o numerku 4818-1. Niebawem możecie spodziewać się jakiegoś zdobienia z jego dodatkiem. W pudełeczku był również krem do twarzy którego nie widać na zdjęciu ponieważ stoi już w mojej łazience i czeka na testy oraz świeczka zapachowa z Yankee która właśnie teraz otula mój pokój swoim pięknym, świątecznym zapachem.







Chciałam ogromnie podziękować Justynie za piękny prezent a Marioli za możliwość udziały w tej akcji. Mam nadzieję że moja paczuszka spodoba się tak samo jak mi ta którą dostałam od Justyny. Jeszcze raz dziękuje wam dziewczyny i mocno was ściskam.

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona :) przeglądałam Twoje posty i widziałam, że lubisz hybrydy, kosmetyki Nacomi, makijaż itd. Poza tym wybrałam Ci rzeczy, które sama lubię (np. filmy Woody Allen'a, świeczki YC oraz GLOV). Niechaj Ci służą! Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą gąbeczkę. Super zawartość;)

    OdpowiedzUsuń