środa, 18 stycznia 2017

Colway - Ultranawilżający Balsam Kolagenowy Do Ciała

Kolagenowy balsam do ciała łączy naturalne składniki z najnowszymi osiągnięciami biotechnologii. Przywraca komfort suchej, a nawet bardzo suchej skórze. W jego składzie znajdują się substancje aktywne, głównie pochodzenia roślinnego, których nie powstydziłby się niejeden krem nawilżający dobrej marki. Dlatego też ten kolagenowy balsam do ciała można śmiało nazwać ultranawilżającym.
 
 
 
Balsam był prezent od mojej mamy w którego działanie na początku wątpiła jednak stosowałam go jak zaleca producent dwa razy dziennie. Stosowałam go regularnie i doczekałam się rezultatów. Krem został kupiony i stosowałam go z myślą o rozstępach które posiadam na udach. Mam problemy hormonalne przez które ciężko utrzymać mi stabilną wagę, a za tym idą niestety rozstępy które staram się usunąć oczywiście zdaje sobie sprawę, że nie znikną całkowicie bo to nie możliwe ale zależy mi aby były mniej widoczne. Wydajność balsamu była przykro nisko, znikał on dosłownie z mgnieniu oka. Zapach produktu jest dość medyczny kojarzy mi się z produktami które przypisuję nam na przykład lekarz dermatolog. Balsam bardzo łatwo rozprowadzał się na skórze i szybko się wchłaniał. Jego stosowanie na prawdę było przyjemnością a nie kolejnym obowiązkiem w ciągu dnia o którym trzeba koniecznie pamiętać. Rezultaty pojawiły się po miesiącu kuracji rozstępy stanowczo zjaśniały i zmalały. W niektórych miejscach miałam wrażenie, że niknęły całkowicie. Zauważyła to również moja mama i chłopak więc nie było to zwyczajne wmawianie sobie efektów bo przecież używam ten produkt to musi być coś widać. Jedynym minusem to cena i dostępność. Spotkałam się z tymi produktami wyłącznie w ofercie Internetowej, a kiedy zobaczyłam ile kosztują zrobiło mi się zwyczajnie głupio, że moja mama wydała tyle pieniędzy tak na prawdę w błoto bo mogła przeznaczyć je na coś co bardziej jej się przyda albo po prostu na siebie. Podsumowując jest to rewelacyjny produkt który jak na razie jako jedyny przyniósł widoczne zmiany w mojej kuracji antyrozstępowej. Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej na ten temat piszczcie w komentarzach lub dajcie mi znać w wiadomościach a stworzę oddzielny post poświęcony przykrym towarzyszą wielu z nas.
 
 
 
 
 
 
Cena: 157zł
 
Skład:
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Pentaerythrityl Tetraisotearate, Glycerin, Urea, Prunus Amygdalus Dulcis, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Myristyl Lactate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Squalane, Collagen, Lactic Acid, Salvia Sclarea (Clary) Extract, Curculigo Orchioides Root Extract, Sodium Hyaluronate, Propanediol, Sodium PCA, Glucose, Glutamic Acid, Lysine, Glycine, Elastin, Caprylyl Glycol, Sodium Polyacrylate, Allantoin, Panthenol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-nitropropane-1,3-diol, DMDM Hydantoin, Parfum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz